Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18333
Title: Маркетингові комунікації в системі управління компанією «Progres-WEB»
Authors: Діденко, Ярослав Володимирович
Keywords: маркетинг
маркетингова діяльність
маркетингові комунікації
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота викладена на 107 сторінках друкованого тексту, містить 15 таблиць, 33 рисунків, 2 додатки. Перелік посилань включає 47 джерел, з них 5 іноземною мовою. Об’єктом дослідження є маркетингові комунікації підприємства ТОВ «Progress-Web». Предметом дослідження є розвиток форм і методів підвищення маркетингових комунікацій підприємства. Мета дослідження є сформувати ефективну систему маркетингових комунікацій українського підприємства. Автором використовувались загальнонаукові методи аналізу Науковою новизною є сформована система маркетингових комунікацій вітчизняного підприємства на зарубіжних ринках, Інтернет-комунікації як основа комунікативної політики підприємства на світовому ринку та рекомендації з впровадження на підприємстві розробленого комплексу маркетингових комунікацій. Всі компанії та організації з часом потребують заміни старих продуктів на нові, щоб підтримувати та збільшувати свої продажі, тому вони займаються розробкою нових продуктів. Споживачі завжди шукають щось нове, і конкуренти не шкодують зусиль, щоб задовольнити цей попит. Практична значущість полягає у вдалому позиціонуванні підприємства на міжнародних ринках, завдяки розробці ефективної системи маркетингових комунікацій на зарубіжних ринках.
EN : The work is presented on 107 pages of printed text, contains 15 tables, 33 figures, 2 annex. The list of referеnces includes 47 sources, 5 of them in foreign languages. The object of research is the marketing communications of the enterprise LLC "Progress-Web". The subject of the study is the development of forms and methods of improving marketing communications of the enterprise. The purpose of the study is to form an effective system of marketing communications of a Ukrainian enterprise. The author used general scientific methods of analysis. The scientific novelty is the formed system of marketing communications of a domestic enterprise in foreign markets, Internet communications as the basis of the enterprise's communication policy in the world market and recommendations for the implementation of the developed complex of marketing communications at the enterprise. All companies and organizations eventually need to replace old products with new ones in order to maintain and increase their sales, so they are engaged in the development of new products. Consumers are always looking for something new, and competitors spare no effort to meet this demand. The practical significance of the article lies in the successful positioning of the enterprise in international markets, thanks to the development of an effective system of marketing communications in foreign markets.
Description: Діденко Я. В. Маркетингові комунікації в системі управління компанією «Progres-WEB» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник М. М. Іванов. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 107 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18333
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Діденко_Маркетинг_2023.pdfМагістерська робота3.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.