Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18348
Title: Вплив занять боксом на розвиток фізичних якостей у дітей старшого шкільного віку
Authors: Федючок, Тімур Сергійович
Keywords: фізична підготовленість
бокс
тренувальне заняття
загальна фізична підготовка
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Дипломна робота: 47 сторінка, 4 таблиці, 51 літературних джерела. Метою дослідження кваліфікаційної роботи є дослідження впливу занять боксом на рівень розвитку фізичних якостей учнів старшого шкільного віку. Суб’єкт дослідження: юнаки 16-17 років. Об’єкт дослідження: заняття в секції боксу. Предмет дослідження: показники рівня розвитку фізичних якостей. Завдання дослідження: 1. Визначити рівень розвитку фізичних якостей юнаків старшого шкільного віку, які займаються у секції боксу. 2. Визначити динаміку приросту рівня показників розвитку фізичних якостей юнаків старшого шкільного віку, які займаються боксом. 3. Проаналізувати вплив занять боксом на рівень фізичної підготовленості учнів старшого шкільного віку. Методи дослідження: аналіз літературних джерел з теми дослідження; педагогічний експеримент; контрольні випробування: біг 30 м (с); згинання та розгинання рук в висі на перекладині (кількість разів); нахил тулуба вперед із положення сидячи (см); човниковий біг 4х9 м (с); стрибок у довжину з місця (см); піднімання тулубу в сід за 30 с (кількість разів); методи математичної статистики. При аналізі абсолютного та відносного приросту показників рівня фізичної підготовленості юнаків старшого шкільного віку, які займаються в секції боксу, експериментальної та контрольної групи встановлено, що показники всіх контрольних тестів достовірно покращились в обох групах, але у юнаків експериментальної групи показники значно збільшилися за п’ятьма тестами у порівняні з контрольною групою.
EN : Thesis: 47 pages, 4 tables, 51 literary sources. The purpose of the research qualification work is to study the impact of boxing classes on the level of development of physical qualities of high school students. The subject of the study: 16-17 year old boys. The object of the study: classes in the boxing section. Subject of research: indicators of the level of development of physical qualities. Objectives of the study: 1. To determine the level of development of physical qualities of high school-aged boys who are engaged in the boxing section. 2. To determine the dynamics of the increase in the level of indicators of the development of physical qualities of high school-aged boys engaged in boxing. 3. To analyze the impact of boxing classes on the level of physical fitness of high school students. Research methods: analysis of literary sources on the research topic; pedagogical experiment; control tests: running 30 m (s); bending and stretching of the arms while hanging on the crossbar (number of times); body tilt forward from a sitting position (cm); shuttle run 4x9 m (s); long jump from a standing position (cm); raising the trunk in a sitting position in 30 seconds (number of times); methods of mathematical statistics. When analyzing the absolute and relative increase in indicators of the level of physical fitness of high school boys who are engaged in the boxing section of the experimental and control groups, it was established that the indicators of all control tests improved significantly in both groups, but the indicators of the boys of the experimental group increased significantly by five tests in comparison with the control group.
Description: Федючок Т. С. Вплив занять боксом на розвиток фізичних якостей у дітей старшого шкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник А. А. Орлов. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 47 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18348
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри теорії і методики фізичної культури і спору

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Федючок Т.С..docМагістерська робота322.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.