Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1835
Title: Формально-змістова характеристика просування фешн-товарів класу люкс у соціальних мережах
Authors: Цибульська, Ангеліна Анатоліївна
Keywords: інтернет-комунікація
фешн-комунікація
цифрова комунікаційна стратегія у соціальних мережах
позиціонування
digital social media communication strategy
fashion-communication
digital-communication
positioning
Issue Date: 2019
Abstract: UA : Магістерська робота «Формально-змістова характеристика просування фешн-товарів класу люкс у соціальних мережах» – основний текст – 67 сторінок. Для виконання кваліфікаційної роботи опрацьовано 71 джерело. Об’єктом дослідження є текстовий та аудіовізуальний контент у соціальних мережах «Instagram», «Facebook» та «YouTube» люксових брендів «Chanel», «Dior» та «Burberry». Предметом дослідження є прийоми просування, форми та засоби реалізації фешн-комунікації люксових брендів у соціальних мережах «Instagram», «Facebook» та «YouTube». Мета дослідження: вивчення формально-змістових складників та особливостей фешн-комунікації люксових брендів у соціальних мережах «Instagram», «YouTube» та «Facebook». Методи дослідження: для дослідження реалізації фешн-комунікації люксових брендів у соціальних мережах «Instagram», «Facebook» та «YouTube» було використано такі методи: загальнонаукові (аналіз, порівняння, індукція, дедукція) та спеціальні (опис з його універсальними прийомами спостереження, систематизації, інтерпретації фактів, компонентний аналіз та зіставний). Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) розглянути зміст понять «інтернет-комунікація», «фешнкомунікація», «цифрова комунікаційна стратегія у соціальних мережах», «позиціонування»; 2) подати характеристику загальних властивостей цифрової комунікації в соціальних мережах; 3) визначити засоби та прийоми просування фешн-товарів сегменту люкс в соціальній мережі «Instagram» та «Facebook» (на прикладі сторінок люксових брендів «Chanel», «Dior» та «Burberry»); 5 4) виявити форми фешн-комунікації брендів сегменту люкс в соціальній мережі «Instagram» та «Facebook» (на прикладі сторінок люксових брендів «Chanel», «Dior» та «Burberry»); 5) окреслити тематику фешн-комунікації соціальної мережі «YouTube» (на прикладі каналів люксових брендів «Chanel», «Dior» та «Burberry»). Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, праці вітчизняних та зарубіжних науковців – І. Башинської, О. Боровської, Воронцової, Л. Городенко, М. Дивінець, С. Коноплицького, Р. Кожухівської, О. Тодорової та ін. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що запропонована робота є однією з перших спроб окреслити новітні прийоми просування, форми та засоби реалізації фешн-комунікації, а також окреслити тематичну рубрикацію фешн-комунікації брендів сегменту люкс у соціальних мережах «Instagram», «Facebook», «YouTube». Сфера застосування: отримані результати дослідження можуть бути використані при написанні рефератів, курсових та дипломних робіт зі спеціальностей «Видавнича справа та редагування», «Медіакомунікації», «Реклама та піар», «Маркетинг»; при підготовці до практичних занять із дисциплін «Загальне редагування», «Електронні видання», «Видавнича справа та редагування», «Теорія та історія соціальних комунікацій»; у практичній діяльності редакторів, як універсальних працівників будь-якої редакції загалом та редакції електронного видання, спрямованого на фешн-комунікацію, зокрема; у практичній діяльності діджитал-маркетологів та smm-спеціалістів, які працюють над просуванням фешн-товарів класу люкс.
EN : Forms and methods of luxury brands promotion in social media. Zaporizhzhya, 2020. 67 p. Today, in fashion industry is an ordinary thing having a brand’s page in social media. There are significant changes in the іnternet-сommunication field. Nowadays, it is not enough to create a page in the social media and update it from time to time. Today, the most optimal digital strategy is emphasis on content communication and regular engagement with the audience. A new form of digital-communication is a fashion-communication. «Instagram», «YouTube» and «Facebook» are the greatest platforms for fashion brands promoting. According the results of their active and correct use in brand communication companies, these platforms provide the greatest development and engagement of users both and globally. But, the implementation of mobile communication forms in social networks and their thematic variety, and in particular in social media «Instagram», «You Tube» and «Facebook», left out of the researchers attention. Today there is no systematic work that would outline or categorized the possible fashion communication forms in social media «Instagram», «You Tube» and «Facebook», which research relevance determines. Therefore, for graduate studies we choose theme «Forms and methods of luxury brands promotion in social media. The goal of this integrated study is to determine forms and methods of luxury brands promotion in social media. In the work theoretical and practical methods are used. Particularly, the typological, comparative methods, deduction, induction and analysis. Among the practical – description, systematization, interpretation of facts, component analysis and comparison. We achieved such results: considered the meaning of «digital-communication», «fashion-communication», «positioning» and «digital social media communication 93 strategy»; described the general properties of digital communication in social networks; determined forms, techniques and methods of luxury brands promotion in social media such as «Instagram», «YouTube», and «Facebook»; determined thematic content headings of luxury brands promotion in social media such as «Instagram», «YouTube», and «Facebook». Significance of the research is clear: this work is one of the first attempts to systematize the latest techniques, forms and methods of of luxury brands promotion in social media; determine thematic content headings of luxury brands promotion in social media such as «Instagram», «YouTube», and «Facebook».
Description: Цибульська А. А. Формально-змістова характеристика просування фешн-товарів класу люкс у соціальних мережах : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Н. І. Тяпкіна. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 67 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1835
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри видавничої справи та редагування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Цибульська Ангеліна Анатоліївна.pdfМагістерська робота2.85 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.