Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18365
Title: Дидактична гра як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів
Authors: Зазуляк, Марина Василівна
Keywords: активізація
дидактична гра
інтерактивне навчання
молодші школярі
activation
didactic game
interactive learning
younger schoolchildren
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 75 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 67 джерел. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка педагогічних умов активізації навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів засобами дидактичної гри. Об’єкт дослідження – навчально-пізнавальна діяльність молодших школярів. Предмет дослідження – педагогічні умови активізації навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів засобами дидактичної гри. У кваліфікаційній роботі висвітлено теоретичні засади активізації навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів; розкрито наукові витоки ключових понять дослідження; окреслено вітчизняний та зарубіжний досвід активізації навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів; охарактеризовано психолого-педагогічні особливості навчально-пізнавальної діяльності та пізнавального інтересу дітей молодшого шкільного віку; проаналізувано специфіку дидактичної гри як засобу активізації навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів; визначено та обґрунтовано педагогічні умови активізації навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів й експериментально перевірено їхню ефективність.
EN : The work is presented on 75 pages of printed text. The list of references includes 67 sources. The purpose of the research is theoretical substantiation and experimental verification of the pedagogical conditions for activating the educational and cognitive activity of younger schoolchildren by means of a didactic game. The object of the research is the educational and cognitive activity of younger schoolchildren. The subject of the research is the pedagogical conditions for activating the educational and cognitive activity of younger schoolchildren by means of a didactic game. The qualification paper highlights the theoretical principles of activating the educational and cognitive activity of younger schoolchildren; the scientific origins of the key research concepts are revealed; the domestic and foreign experience of activating the educational and cognitive activity of younger schoolchildren is outlined; psychological and pedagogical features of educational and cognitive activity and cognitive interest of children of primary school age are characterized; the specificity of the didactic game as a means of activating the educational and cognitive activity of younger schoolchildren was analyzed; the pedagogical conditions for activating the educational and cognitive activity of younger schoolchildren were determined and substantiated, and their effectiveness was tested experimentally.
Description: Зазуляк М. В. Дидактична гра як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. Д. Дяченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 75 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18365
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zazuliak.pdfМагістерська робота1.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.