Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18398
Title: Моделювання цифрової маркетингової системи торговельного підприємства
Other Titles: Modeling of the Digital Marketing System of a Trading Company
Authors: Лісконог, Олександр Леонідович
Keywords: цифрова маркетингова система
інформаційна система
нейронні мережі
прогнозування
маркетинг
digital marketing system
information system
neural networks
forecasting
marketing
Issue Date: 2023
Abstract: UA : У роботі досліджено теоретичні основи використання цифрових маркетингових систем на основі чого визначені сучасні напрями використання інформаційних технологій в маркетингу. Досліджено етапи розробки та впровадження цифрових маркетингових систем та висвітлена узагальнена структура маркетингової експертної системи застосування яких на підприємстві дозволяє скоротити час, необхідний для підготовки й реалізації маркетингових акцій. Проаналізовано моделі цифрової маркетингової системи торговельного підприємства на основі чого висвітлено класифікацію моделей маркетингових систем, використання якої спрощує складність процесу моделювання цифрових маркетингових систем. Проведено систематизацію напрямів розвитку інформаційних технологій управління маркетингом на базі якої виокремлені за типами інформаційні технології в маркетингу та місцем їх застосування. Розроблено модель цифрової маркетингової системи торговельного підприємства із застосуванням нейронної мережі, яка об’єднує цифрові технології для роботи маркетингу режимі реального часу. На основі цієї моделі побудовано прогноз обсягів збуту торгівельного підприємства та проаналізовано можливість застосування великих масивів даних в цифрові маркетинговій системі торговельного підприємства. Підтверджено можливість при застосуванні моделі отримати доступ до багатовимірних даних у сховищі, а також до детальної економічної інформації з подальшим використанням її в системі управління.
EN : The research examines the theoretical foundations of using digital marketing systems, on the basis of which modern trends in the use of information technologies in marketing are determined. The stages of development and implementation of digital marketing systems are studied and the generalized structure of the marketing expert system is highlighted, the application of which in the enterprise allows to reduce the time required for the preparation and implementation of marketing actions. The models of the digital marketing system of the trading company were analyzed, on the basis of which the classification of models of marketing systems was highlighted, the use of which simplifies the complexity of the process of modeling digital marketing systems. A systematization of the directions of development of marketing management information technologies was carried out, on the basis of which information technologies in marketing are distinguished by types and their place of application. A model of a digital marketing system of a trade enterprise has been developed using a neural network that combines digital technologies for real-time marketing. Based on this model, a forecast of sales volumes of a trading company was built and the possibility of using large data sets in the digital marketing system of a trading company was analyzed. The possibility of accessing multidimensional data in the storage, as well as detailed economic information with its subsequent use in the management system, was confirmed when applying the model.
Description: Лісконог О. Л. Моделювання цифрової маркетингової системи торговельного підприємства : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 051 "Економіка" / наук. керівник С. М. Іванов. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 93 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18398
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри економічної кібернетики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
08 Лісконог_О_Л_кваліф_робота_магістра_ЕК_2023.pdfМагістерська робота1.5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.