Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1841
Title: Аналіз показників здоров’я вчителів фізичної культури міста Запоріжжя
Authors: Борисова, Ірина Анатоліївна
Keywords: учителі фізичної культури
показники здоров’я
функціональні показники
психофізіологічні показники
професійне вигорання
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 91 сторінка, 6 таблиць, 3 рисунка, 55 літературних джерел, додатки на 19 сторінках. Мета дослідження – дослідити показники фізичного і психічного здоров’я вчителів фізичної культури м.Запоріжжя. Об’єктом даного дослідження є професійна діяльність вчителя фізичної культури. Методи дослідження – аналіз та узагальнення літературних джерел за темою дослідження, педагогічні спостереження, оцінка фізичного здоровья, оцінка функціональних показників, оцінка психофізіологічних показників, методи математичної статистики. Отримані результати говорять про істотні проблеми соматичного здоров’я та функціонального стану обстежуваних вчителів фізичної культури. Стан здоров’я вчителів фізичної культури знаходиться на низькому рівні, що відповідає загальній картині стану здоров’я учительства як професійного класу в цілому по країні. Високі показники психічного вигорання зафіксовано у 23,79% (6 осіб) вчителів. У переважної більшості вчителів діагностовано середні показники психічного вигорання за всіма параметрами (40% респондентів – 10 осіб). Функціональні показники серцево-судинної (ортостатична проба, адаптаційний потенціал, індекс Гарвардського степ-тесту) та дихальної системи (проби Штанге-Генчі) знаходилися в чоловіків у межах вікових норм. У жінок – нижче норми. Слід відмітити задовільний низький рівень адаптаційних можливостей вчителів, як чоловічої, так і жіночої статі.
EN : Qualification work – 91 pages, 6 tables, 3 figures, 55 literature, applications on 19 pages. The purpose of the study is to investigate the indicators of physical and mental health of physical education teachers in the city of Zaporizhzhy. The object of this study is the professional activity of a physical education teacher. Research methods – analysis and generalization of literature on the research topic, pedagogical observations, assessment of physical health, assessment of functional indicators, assessment of psychophysiological indicators, methods of mathematical statistics. The results obtained indicate significant problems of somatic health and the functional state of the examined physical education teachers. The health status of physical education teachers is low, which corresponds to the general picture of the health status of teachers as a professional class in the whole country. High rates of mental burnout were recorded in 23,79% (6 people) of teachers. The vast majority of teachers were diagnosed with average indicators of mental burnout in all respects (40% of respondents – 10 people). Functional indicators of the cardiovascular (orthostatic test, adaptive potential, Harvard step test index) and respiratory system (Stange-Genchi tests) were in men within the age limits. The hedgehogs are below normal. It should be noted a satisfactory low level of adaptive capabilities of teachers, both male and female.
Description: Борисова І. А. Аналіз показників здоров’я вчителів фізичної культури міста Запоріжжя : кваліфікаційна робота магістра спеціальність 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівнмк О. Л. Притула. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 91 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1841
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри теорії і методики фізичної культури і спору

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Борисова.docxМагістерська робота414.26 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.