Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18431
Title: Розвиток зв'язків із громадськістю як чинник оптимізації державного управління сферою пенсійного забезпечення
Authors: Чепіга, Ірина Вікторівна
Keywords: зв’язки із громадськістю
паблік рилейшнз
державна служба
пенсійне забезпечення
інформаційна політика
public relations
civil service
pension provision
information policy
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Мета дослідження: вивчення зв’язків із громадськістю в сфері пенсійного забезпечення з погляду ефективних комунікацій та вдалих інформаційних процесів як чиннику оптимізації державного управління сферою пенсійного забезпечення. Об’єкт дослідження: зв’язки із громадкістю в сфері пенсійного забезпечення. Предмет дослідження: практичне застосування методів роботи з громадськістю в сфері пенсійного забезпечення України як чинник оптимізації державного управління. Методи дослідження: аналіз, синтез, індукція, дедукція, структурно функціональний. Новизна дослідження: одержаних результатів полягає у комплексному висвітленні основних методів зв’язків з громадськістю в сфері пенсійного забезпечення Гіпотеза: покращення зв’язків із громадськістю в сфері пенсійного забезпечення шляхом налагодження та удосконалення існуючих методів комунікації при умові використання мережі Інтернет, мобільних додатків та веб – порталу, що дозволяє користуватись всіма функціями Пенсійного фонду не виходячи з дому й в будь – який зручний час та не тільки інформувати громадськість, а й отримувати зворотній зв’язок від неї. Висновки: 1. Авторка розуміє «зв’язки із громадськістю в сфері державного управління» як цілеспрямовану взаємодію структур державного апарату (органів, організацій, установ) з громадянами та громадськими інститутами, що можна визначити як реалізовану ними інформаційно комунікативну функцію публічної влади та управління 2. З чотирьох наявних світових моделей зв’язків із громадськістю в Україні в основному використовуються тільки дві – «пропагандистська» та «журналістська», які не мають зворотного зв’язку та часто є односторонніми. 3. На сьогодні існує велика кількість нормативних документів, які регулюють питання комунікативної взаємодії органів державної влади та громадськості. Проте, наразі до кінця не визначено механізми здійснення громадського контролю за діяльністю органів державної влади. 4. Найвдалішим та найпопулярнішим засобом комунікації, який оптимізує взаємодію Пенсійного фонду України з громадськістю є мережа Інтернет та мобільні додатки.
EN : Research Goal: To study the connections with the public in the field of pension provision from the perspective of effective communication and successful information processes as factors in optimizing public administration in the sphere of pension provision. Research Object: Connections with the public in the field of pension provision. Research Subject: Practical application of public relations methods in Ukraine's pension provision sector as a factor in optimizing public administration. Research Methods: Analysis, synthesis, induction, deduction, structural-functional. Research Novelty: The novelty of the obtained results lies in the comprehensive coverage of the main methods of public relations in the field of pension provision. Hypothesis: Improving connections with the public in the field of pension provision through the establishment and improvement of existing communication methods, utilizing the Internet, mobile applications, and a web portal can positively impact public administration optimization. Conclusions: The author defines "connections with the public in the field of public administration" as a purposeful interaction of state structures with citizens and public institutions, implementing their informational-communicative function of public authority and management. In Ukraine, only two out of the four existing global models of public relations are predominantly used - "propagandist" and "journalistic," which lack feedback and are often one-sided. There is currently a large number of normative documents regulating issues of communicative interaction between government bodies and the public. However, mechanisms for implementing public control over the activities of government bodies have not been fully defined. The most successful and popular means of communication that optimizes the interaction of the Pension Fund of Ukraine with the public is the Internet and mobile applications.
Description: Чепіга І. В. Розвиток зв'язків із громадськістю як чинник оптимізації державного управління сферою пенсійного забезпечення : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 281 "Публічне управління та адміністрування" / наук. керівник О. О. Широбокова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 70 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18431
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри філософії, публічного управління та соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чепіга І.В..pdfМагістерська робота710.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.