Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18461
Title: Стратегія виробничого експортноорієнтованого підприємства ТОВ «SemEcopack» в умовах діджиталізації
Authors: Довбня, Кирило Олегович
Keywords: зовнішньоекономічна діяльність
виробництво
стратегія
діджиталізація
еко-френдлі
індустрія 5.0
foreign economical activity
production
strategy
didgitalization
eco-friendly
industry 5.0
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Предмет дослідження: Основи теорії стратегії, експорту та їх застосування в практичній площині з урахуванням нового покоління технологій та зв’язку. Використання інновацій в сфері виробництва та експорту вітчизняним підприємством, його потенціал в розрізі часу та тенденцій на ринку щодо якого оперує конкретний суб’єкт господарювання. Об’єкт дослідження: Процес формування експортної стратегії на виробничому підприємстві. Мета дослідження: Проаналізувати доступні експортні стратегії, обрати найбільш відповідну становищу підприємства, проаналізувати фінансові показники компанії, інновації, що сприяють виконанню запланованих показників та розробити рекомендації щодо експортної діяльності для ТОВ «SemEcopack» Методи дослідження: описовий, аналітичний, розрахунковий. Специфіка роботи – у детальному аналізі підприємства, наявна інформація лише за останні 3 роки без врахування поточного року. Здобувачем було проаналізовано тенденції розвитку сфери гнучкого пакування у світі, його орієнтований об’єм. Було зроблено висновок, що внаслідок специфіки галузі та стійкого попиту до еко-продукції у всьому світі пов’язаною з діджиталізацією побуту, прослідковується чітка тенденція до зростання ринку, пропорційно до зростання частки досліджуваного підприємства. Студентом було визначено, запропоновано та обраховано необхідні кроки для впровадження раніше визначеної оптимальної стратегії експортноорієнтованого підприємства.
EN : Subject of research: Fundamentals of strategy theory, export and their application in the practical plane, taking into account the new generation of technologies and communication. Use of innovations in the field of production and export by a domestic enterprise, its potential in the context of time and trends in the market for which a specific entity operates. Object of researching: The process of forming an export strategy at a production enterprise. Objective: Analyze the available export strategies, choose the most appropriate position of the enterprise, analyze the financial performance of the company, innovations that contribute to the implementation of the planned indicators and develop recommendations on export activities for «SemEcopack» LLC Research methods: descriptive, analytical, calculated. Specificity of work - in a detailed analysis of the enterprise, available information only for the last 3 years excluding the current year. The applicant analyzed trends in the development of the field of flexible packaging in the world, its focused volume. It was concluded that due to the specifics of the industry and sustainable demand for eco-products worldwide associated with the digitalization of everyday life, there is a clear upward trend in the market, in proportion to the growth of the share of the studied enterprise. The student was identified, proposed and calculated necessary steps to implement the previously determined optimal export-oriented strategy enterprise.
Description: Довбня К. О. Стратегія виробничого експортноорієнтованого підприємства ТОВ «SemEcopack» в умовах діджиталізації : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. М. Олійник. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 63 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18461
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Довбня_2023 .pdfМагістерська робота772.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.