Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18462
Title: Організація IT інфраструктури на ТОВ «Едера»
Authors: Варава, Антон Петрович
Keywords: інтеренет
ІТ-послуги
інформація
ІТ-продукт
програма
аутсорсинг
internet
IT services
information
IT products
software
outsourcing
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Об’єктом дослідження є ТОВ «Едера», невеликого підприємства, основною галуззю діяльності якого є ІТ-аутсорсинг. Також буде надано опис принципів роботи розробленого додатка «ServiceDesk», який є єдиною точкою зберігання інформації про роботу ІТ-служби та інструментом комунікації між підприємством та зовнішніми клієнтами. Мета роботи полягає в розробці додатку, який підвищуватиме ефективність роботи ІТ-відділу. Інформаційною базою дослідження є навчальні посібники, статті, монографії, дисертаційні дослідження з вивченої проблеми, а також нормативно-правове регулювання, статистична та інша інформація про підприємство ТОВ «Едера». Мета роботи полягає в розробці рекомендацій для покращення управління проектними процесами в IT-компанії з назвою «Едера», яка спеціалізується на розробці мобільних додатків для платформ iOS та Android. Основні завдання, які були виконані в ході роботи, включають в себе: вивчення теоретичних аспектів управління проектами в компаніях IT-сфери; аналіз фінансово-економічної діяльності ТОВ «Едера»; оцінка особливостей поточного стану управління проектами в компанії та визначення бажаної ситуації; опис та удосконалення процесу управління проектами за методологією Scrum; розробка програмного забезпечення, призначеного для полегшення управління проектами з використанням методології Scrum. Практична важливість отриманих результатів полягає в можливості розробки конкретних рекомендацій для поліпшення управління проектами та підвищення ефективності використання інформаційних систем у компанії «Бері». Наукові результати цієї роботи можуть бути використані як методичні рекомендації, що можуть знайти практичне застосування в діяльності фірми. У першому розділі кваліфікаційної роботи було розглянуто теоретичні засади інформаційних послуг. У другому розділі було проаналізовано узагальнені статистичні дані про діяльність ІТ-компаній, організаційну характеристику ТОВ «Едера», результати економічної діяльності підприємства. В третьому розділі кваліфікаційної роботи запропонована система заходів з вдосконалення системи формування стратегічних напрямків ІТ-проектів.
EN : The object of the research is «Edera» LLC, a small company primarily engaged in IT outsourcing. The thesis also provides a description of the principles of the «ServiceDesk» application, which serves as the central repository for information on IT service operations and facilitates communication between the company and external clients. The aim of this work is to develop an application that enhances the efficiency of the IT department’s operations. The research is based on educational materials, articles, monographs, dissertation research on the subject, as well as regulatory and legal provisions, statistical data, and other information related to «Edera» LLC. The practical significance of the results obtained lies in the ability to provide specific recommendations for improving project management in the IT company named «Edera» specializing in mobile application development for iOS and Android platforms. The main tasks accomplished during the work include: tudying the theoretical aspects of project management in IT companies$ analyzing the financial and economic activities of «Edera» LLC.Assessing the current state of project management in the company and defining the desired situation$ describing and improving the project management process using the Scrum methodology$ developing software to facilitate project management using the Scrum methodology. The scientific findings of this work can be used as methodological recommendations applicable in the company’s operations. The results of the research have been presented at academic conferences and published in a professional article. In the first chapter of the thesis, the theoretical foundations of information services are discussed. The second chapter provides an analysis of aggregated statistical data related to IT companies, an organizational overview of «Edera» LLC, and the results of the company’s economic activities. The third chapter proposes a system of measures for improving the strategic direction-setting process for IT projects.
Description: Варава А. П. Організація IT інфраструктури на ТОВ «Едера» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. М. Оргієць. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 68 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18462
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Варава_2023.pdfМагістерська робота759.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.