Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18469
Title: Маркетингова політика туристичного підприємства, як умова його ефективної діяльності
Authors: Гніденко, Максим Олексійович
Keywords: туризм
маркетинг
маркетингова політика в туризмі
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 56 сторінки, 6 таблиць, 3 рисунки, 2 додатків, 26 літературних джерел. Метою магістерської роботи є дослідження маркетингової політики туристичного підприємства, як умова його ефективної діяльності. У зв’язку з поставленою метою були поставлені та вирішені наступні завдання: - Теоретичні засади, проблеми маркетингової політики. - Визначення маркетингової політики, чинники та внутрішні і зовнішні впливи на неї. - Аналіз фінансової і маркетингової діяльності туристичного підприємства ТОВ Anex Tour. - Розробка рекомендацій щодо поліпшення маркетингової політики підприємства. Об’єкт дослідження – це маркетингова політика політика туристичного підприємства. Предмет дослідження – це шляхи удосконалення маркетингової діяльності туристичного підприємства ТОВ Anex Tour. Маркетингову політику кожне підприємство визначає з самого початку свого заснування, це є ключовим аспектом ефективного функціонування підприємства. Маркетингова політика надає змогу конкурувати в умовах ринку туристичних підприємств та підвищувати прибутковість компанії.
EN : Qualification work – 56 pages, 6 tables, 3 figures, 2 appendices, 26 literary sources. The purpose of the master's thesis is to research the marketing policy of a tourist enterprise as a condition for its effective activity. In connection with the set goal, the following tasks were set and solved: Theoretical foundations, problems of marketing policy. Definition of marketing policy, factors and internal and external influences on it. Analysis of the financial and marketing activities of the tourist enterprise Anex Tour LLC. Development of recommendations for improving the company's marketing policy. The object of research is the marketing policy of a tourist enterprise. The subject of the study is the ways of improving the marketing activities of the tourist enterprise Anex Tour LLC. Marketing policy is determined by every enterprise from the very beginning of its establishment, it is a key aspect of the effective functioning of the enterprise. Marketing policy makes it possible to compete in the market conditions of tourist enterprises and increase the company's profitability.
Description: Гніденко М. О. Маркетингова політика туристичного підприємства, як умова його ефективної діяльності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник Н. В. Маковецька. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 56 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18469
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Гніденко.docxМагістерська робота1.09 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.