Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18474
Title: Франшиза як засіб підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства
Authors: Ошега, Ігор Вікторович
Keywords: туризм
туристичний бізнес
франчайзинг
франшиза
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 96 сторінок, 15 таблиць, 1 рисунків, 3 додатків, 86 літературних джерела. Метою дослідження є висвітлення сутності та змісту франшизи як засобу підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства. На основі мети були поставлені та виконані наступні завдання: Проаналізувати суть франчайзингової форми організації туристичного бізнесу, основи його використання та зарубіжний досвід розвитку франчайзингу Надати організаційне забезпечення франчайзингу в туристичній галузі та охарактеризувати діяльність туристичної фірми «Поїхали з нами» Розкрити особливості туристичної фірми «Поїхали з нами» як франчайзера і особливості франшизи та розробити сучасну концепцію відкриття туристичної агенції за франшизою. Об'єкт роботи – франшиза туристичного підприємства. Предметом дослідження – є використання франшизи для підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства. Франчайзинг являє собою особливу систему відносин, що базується на партнерському, взаємовигідному способі ведення господарства між представниками великого та малого бізнесу, які прагнуть до єдиної кінцевої мети і використовують для її досягнення ліцензійні, дистриб'юторські і агентські договори.
EN : Qualification work – 96 pages, 15 tables, 1 figure, 3 appendices, 86 literary sources. The purpose of the study is to highlight the essence and content of the franchise as a means of increasing the competitiveness of the tourist enterprise. Based on the goal, the following tasks were set and completed: Analyze the essence of the franchising form of tourism business organization, the basics of its use and foreign experience of franchising development Provide organizational support for franchising in the tourism industry and describe the activities of the travel company "Come with us" To reveal the features of the travel company "Go with us" as a franchisor and the features of the franchise. Develop a modern concept of opening a franchise travel agency. The object of work is a franchise of a tourist enterprise. The subject of the study is the use of a franchise to increase the competitiveness of a tourist enterprise. Franchising is a special system of relations based on a partnership-based, mutually beneficial way of conducting business between representatives of large and small businesses who strive for a single final goal and use licensing, distribution and agency agreements to achieve it.
Description: Ошега І. В. Франшиза як засіб підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник І. О. Чуєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 96 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18474
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДИПЛОМ ОШЕГА.docxМагістерська робота1.01 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.