Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18478
Title: Мотивація персоналу як фактор забезпечення якості функціонування підприємств сфери обслуговування
Authors: Сомусєва, Поліна Валентинівна
Keywords: мотивація
персонал
система мотивації
потреби співробітників
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота –84 сторінки, 8 додатків, 73 літературних джерел. Мета дослідження – аналіз системи мотивації персоналу підприємства сфери обслуговування. Об’єкт дослідження – діяльність підприємства сфери обслуговування. Предмет дослідження – аналіз засобів стимулювання персоналу в ресторанному закладі «BellaVita». Методи дослідження. В процесі дослідження використовувалися наступні методи: метод аналізу, опитування, спостереження, порівняльного аналізу, моделювання. Зміст кваліфікаційної роботи полягає у детальному аналізі існуючої системи мотивації персоналу ресторану «BellaVita», вивченні основних потреб та очікувань співробітників, розробці нової системи мотивації, яка б відповідала актуальним викликам та потребам персоналу, а також впровадженні і моніторингу результатів цієї системи з метою підвищення задоволеності клієнтів і фінансової ефективності підприємства.
EN : Thesis – 84 pages 8 appendices, 73 literature sources. The aim of the study is to analyze the motivation system of personnel in the service sector enterprise. The object of the study is the activity of a service enterprise. The subject of the study is the analysis of means of stimulating the personnel in the “Bella Vita” restaurant. Research Methods. The following methods were used during the research: analysis method, surveying, observation, comparative analysis, and modeling. The content of the thesis involves a detailed analysis of the existing motivation system of the «BellaVita» restaurant staff, studying the main needs and expectations of employees, developing a new motivation system that meets current challenges and staff needs, as well as implementing and monitoring the results of this system with the aim of increasing customer satisfaction and financial efficiency of the enterprise.
Description: Сомсєва П. В. Мотивація персоналу як фактор забезпечення якості функціонування підприємств сфери обслуговування : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник А. В. Сидорук. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 84 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18478
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДИПЛОМ Сомусева.docxМагістерська робота4.51 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.