Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18479
Title: Особливості формування організаційної культури на туристичному підприємстві
Authors: Шмирьов, Ілля Дмитрович
Keywords: туризм
індустрія туризму
організація
культура
корпоративна культура
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Мета дипломної роботи – проаналізувати особливості формування організаційної культури на туристичному підприємстві. Об’єктом дослідження є етапи формування організаційної культури на туристичному підприємстві. Предметом дослідження є організаційна культура та цінність компанії на ринку туристичних підприємств. Методи дослідження – описовий метод дослідження, порівняльний та теоретичний аналіз дослідження.
EN : The purpose of the thesis is to analyze the peculiarities of the formation of organizational culture in a tourism enterprise. The object of research is the stages of formation of organizational culture in a tourism enterprise. The subject of the study is the organizational culture and value of the company in the market of tourism enterprises. Research methods - descriptive research method, comparative and theoretical analysis of the study.
Description: Шмирьов І. Д. Особливості формування організаційної культури на туристичному підприємстві : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник Н. В. Маковецька. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 61 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18479
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Шмирьов.docxМагістерська робота302.4 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.