Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18479
Title: | Особливості формування організаційної культури на туристичному підприємстві |
Authors: | Шмирьов, Ілля Дмитрович |
Keywords: | туризм індустрія туризму організація культура корпоративна культура |
Issue Date: | 2023 |
Abstract: | UA : Мета дипломної роботи – проаналізувати особливості формування організаційної культури на туристичному підприємстві.
Об’єктом дослідження є етапи формування організаційної культури на туристичному підприємстві.
Предметом дослідження є організаційна культура та цінність компанії на ринку туристичних підприємств.
Методи дослідження – описовий метод дослідження, порівняльний та теоретичний аналіз дослідження. EN : The purpose of the thesis is to analyze the peculiarities of the formation of organizational culture in a tourism enterprise. The object of research is the stages of formation of organizational culture in a tourism enterprise. The subject of the study is the organizational culture and value of the company in the market of tourism enterprises. Research methods - descriptive research method, comparative and theoretical analysis of the study. |
Description: | Шмирьов І. Д. Особливості формування організаційної культури на туристичному підприємстві : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник Н. В. Маковецька. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 61 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18479 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Диплом Шмирьов.docx | Магістерська робота | 302.4 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.