Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18480
Title: Розробка фірмового стилю підприємства індустрії гостинності
Authors: Шпачинська, Ольга Сергіївна
Keywords: фірмовий стиль
індустрія гостинності
кавярня
брендбук
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 90 сторінок, 9 додатків, 63 літературних джерел. Мета – аналіз процесу розробки фірмового стилю підприємства індустрії гостинності. Об’єкт дослідження – система створення фірмового стилю підприємства індустрії гостинності. Предмет дослідження – формування фірмового стилю кав'ярні «Coffee In Ukraine». Методи дослідження. В процесі дослідження використовувалися метод синтезу, метод статистичного аналізу та метод експертної оцінки, метод теоретичного узагальнення. Зміст кваліфікаційної роботи полягає у аналізі процесу розробки фірмового стилю підприємства індустрії гостинності, на прикладі кав'ярні «Coffee In Ukraine». Фірмовий стиль є основним засобом створення і підтримки образу підприємства на ринку послуг. Саме тому, основною його метою є забезпечення індивідуальності підприємства, його товарів і послуг, а також протиставлення підприємства конкурентам та їхнім товарам. Елементи фірмового стилю допомагають споживачеві орієнтуватися в потоці інформації та безпомилково знаходити пропозиції конкретного підприємства.
EN : Thesis is 90 pages, 63 references, 9 applications. The purpose of the work - analysis of the process of developing the corporate identity of a hospitality industry enterprise. The object of research is a system for creating a corporate identity for a hospitality industry enterprise. The subject of the study is the formation of the corporate style of the coffee shop "Coffee In Ukraine". Research methods. In the process of research, the method of synthesis, method of statistical analysis and method of expert evaluation, method of theoretical generalization were used. The content of the qualification work is to analyse the process of developing the corporate identity of an enterprise in the hospitality industry, on the example of the «Coffee In Ukraine» coffee shop. Corporate identity is the main means of creating and maintaining the image of an enterprise in the service market. That is why its main goal is to ensure the individuality of the company, its goods and services, as well as to contrast the company with competitors and their goods. Elements of corporate identity help the consumer to navigate the flow of information and accurately find the offers of a particular company.
Description: Шпачинська О. С. Розробка фірмового стилю підприємства індустрії гостинності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник А. В. Сидорук. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 90 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18480
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Шпачинська.docxМагістерська робота10.33 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.