Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18482
Title: Особливості проєктування туристичного продукту в сільському туризмі
Authors: Подставний, Костянтин Ігорович
Keywords: туризм
турист
індустрія туризму
агротуризм
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 72 сторінка, 1 рисунок, 84 літературні джерела, 1 додаток. Мета роботи полягає у вивченні особливостей проєктування туристичного продукту в сільському туризмі. Об’єкт – сільський туризм. Предмет – дослідження особливостей проєктування туристичного продукту в сільському туризмі. Методи дослідження: вивчення, оброблення, розбір, систематизування та узагальнення теоретичного та прикладного матеріалу; емпіричні спостереження, описовий, порівняльний, спостережень та опрацьовувань, анкетування, проєктування. Практичне значення роботи полягає в тому, що: здійснений аналіз особливостей проєктування туристичного продукту в сільському туризмі туризму у світі та в Україні, передбачає надання більш ґрунтовної інформації щодо практики туристичного бізнесу фахівцям із туризму, а також підвищення зацікавленості туристів до нашої країни та постійний розвиток внутрішнього та в’їзного туризму в Україні. Результати дослідження можливо використовувати у туристичній діяльності потенційних туристів під час самостійного бронювання туристичних послуг, у практиці фахівців туристичних підприємств у діяльності туристичних компаній відповідно до стратегії сталого розвитку туризму, а також згідно зі спрямуванням на відновлення туристичної галузі, збільшення кількості іноземних туристів в Україні у повоєнний час.
EN : Qualification paper – 72 pages, 1 figure, 84 literary sources, 1 appendix. The purpose of the work is to study the features of designing a tourist product in rural tourism. The object is rural tourism. The subject is a study of the peculiarities of designing a tourist product in rural tourism. Research methods: study, processing, analysis, systematization and generalization of theoretical and applied material; empirical observations, descriptive, comparative, observations and studies, questionnaires, design. The practical significance of the work is that: the analysis of the peculiarities of designing a tourist product in rural tourism in the world and in Ukraine involves providing more thorough information about the practice of tourism business to tourism specialists, as well as increasing the interest of tourists to our country and the constant development of internal and inbound tourism in Ukraine. The results of the study can be used in the tourist activities of potential tourists during independent booking of tourist services, in the practice of tourism enterprise specialists in the activities of tourism companies in accordance with the strategy of sustainable development of tourism, as well as in accordance with the direction of the restoration of the tourism industry, increasing the number of foreign tourists in Ukraine in the post-war period time.
Description: Подставний К. І. Особливості проєктування туристичного продукту в сільському туризмі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник Л. В. Безкоровайна. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 72 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18482
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Подставний_диплом.docxМагістерська робота4.9 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.