Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18507
Title: Діагностика якості інтерактивних технологій у профілактиці складних життєвих обставин підлітків
Authors: Кноблох, Єлізавета Рудольфівна
Keywords: соціальна робота
технології соціальної роботи
складні життєві обставини
підлітки
social work
social work technologies
difficult life circumstances
adolescents
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Мета дослідження: дослідження якості інтерактивних технологій у профілактиці складних життєвих обставин підлітків та розробці рекомендацій щодо їх покращення з урахуванням досягнень сучасної науки та практики. Об’єкт дослідження: інтерактивні технології та їхній вплив на життя підлітків. Предмет дослідження: інтерактивні технології у профілактиці складних життєвих обставин підлітків. Методи дослідження: аналіз, синтез, абстрагування, дедукція, класифікація, опитування. Гіпотеза: ефективна діагностика якості використання інтерактивних технологій серед підлітками може сприяти успішній профілактиці та подоланню складних життєвих ситуацій. Висновки: 1. Інтерактивні технології можуть бути ефективним інструментом профілактики складних життєвих ситуацій. Вони надають доступ до ресурсів, сприяють розвитку навичок критичного мислення та допомагають підліткам знаходити конструктивні шляхи вирішення проблем. 2. Для вчителів участь у таких тренінгах може бути надзвичайно корисною та стимулюючою. Участь у тренінгах не лише покращує їхні професійні навички, але й відкриває нові можливості для розвитку особистих та міжособистісних навичок у взаємодії з учнями. 3. Методи допомагають підліткам і ефективно використовують навички співпраці та асертивності, що виявляється в продуктивній груповій роботі та конструктивному спілкуванні. Соціальні навички, такі як ефективне спілкування та вміння будувати позитивні відносини, зміцнені.
EN : Research purpose: to study the quality of interactive technologies (methods) in the prevention of difficult life circumstances of adolescents and to develop recommendations for their improvement, taking into account the achievements of modern science and practice. Research object: interactive technologies and their impact on the lives of adolescents. Research subject: interactive technologies in the prevention of difficult life circumstances of adolescents. Research methods: analysis, synthesis, abstraction, deduction, classification, survey. Research hypothesis: effective diagnostics of the quality of interactive technologies use among adolescents can contribute to the successful prevention and overcoming of difficult life situations. Conclusions: 1. Interactive technologies can be an effective tool for the prevention of difficult life situations. They provide access to resources, promote critical thinking skills, and help adolescents find constructive ways to solve problems. 2. For teachers, participation in such trainings can be extremely useful and stimulating. Participation in trainings not only improves their professional skills, but also opens up new opportunities to develop personal and interpersonal skills in their interaction with students. 3. Methods support adolescents and make effective use of collaborative and assertive skills, which manifests itself in productive group work and constructive communication. Social skills such as effective communication and the ability to build positive relationships are strengthened.
Description: Кноблох Є. Р. Діагностика якості інтерактивних технологій у профілактиці складних життєвих обставин підлітків : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник О. В. Маловічко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 83 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18507
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри філософії, публічного управління та соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кноблох Магістерська.pdfМагістерська робота1.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.