Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18511
Title: Удосконалення маркетингової діяльності в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства на прикладі мережі магазинів Фокстрот
Authors: Давидова, Анна Сергіївна
Keywords: ринок роздрібної торгівлі побутовою технікою та електронікою
маркетингова стратегія
комунікації
ринок
household appliances and electronics retail market
marketing strategy
communications
market
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Об’єкт дослідження: ринок побутової техніки та електроніки України та діяльність обраної компанії «Фокстрот». Предмет дослідження: теоретичні та практичні аспекти дослідження та формування маркетингової стратегії компанії «Фокстрот». Мета дослідження: визначення напрямків та розроблення рекомендацій для поліпшення маркетингової діяльності роздрібного мережевого підприємства «Фокстрот» для забезпечення його конкурентоспроможності. Методи дослідження: емпіричні, теоретичні та економіко-статистичні, табличний і графічний прийоми, системний і маркетинговий підхід, логічне узагальнення. В роботі студентом визначено ключові аспекти маркетингу для забезпечення конкурентоспроможності підприємств. Основний акцент зроблено на ролі та стратегічному значенні маркетингу в умовах сучасного бізнесу. Особлива увага приділена впливу інформатизації та цифрової трансформації на стратегії маркетингу у роздрібній торгівлі. Зазначено, що ці трансформації встановлюють нові стандарти для конкурентоспроможної діяльності і вимагають активної адаптації до сучасних економічних реалій та інноваційного розвитку. Автором за результатами проведених досліджень виявлено, що ринок роздрібної торгівлі побутовою технікою та електронікою продовжує розвиватися, навіть за умов пандемії, локдаунів та війни. Дані виклики тільки збільшили обсяги онлайн-продажів та підкреслили важливість цифрової трансформації у роздрібному секторі. Ритейлери, зокрема «Фокстрот», виявляють стійкість та здатність пристосовуватися до цих змін. Детальний аналіз діяльності роздрібної торгової мережі «Фокстрот» свідчить про її успішну адаптацію та використання інноваційних підходів. Маркетингова стратегія компанії акцентується на ребрендингу, додаткових послугах, програмах лояльності та використанні якісного контенту, підкреслюючи сучасність бренду. SWOT-аналіз підтверджує конкурентоспроможність «Фокстрот» на ринку, проте зазначає потребу в системному вдосконаленні маркетингової стратегії. В третьому розділі кваліфікаційної роботи на основі проведеного аналізу узагальнено напрямки вдосконалення маркетингової діяльності компанії «Фокстрот». Рекомендації включають покращення моніторингу результатів, аналіз ефективності рекламних кампаній та акцент на розширенні клієнтської бази через онлайн-канали, за допомогою вдосконалення стратегії маркетингу в соціальних мережах, покращення SEO-стратегії просування сайту та активного використання контекстної реклами.
EN : Object of research: the market of household appliances and electronics in Ukraine and the activities of the selected company Foxtrot. Subject of research: theoretical and practical aspects of research and formation of marketing strategy of Foxtrot company. Purpose of the study: to determine the directions and develop recommendations for improving the marketing activities of the retail network company Foxtrot to ensure its competitiveness. Research methods: empirical, theoretical and economic and statistical, tabular and graphical methods, systemic and marketing approach, logical generalization. In the work, the student identifies key aspects of marketing to ensure the competitiveness of enterprises. The main emphasis is placed on the role and strategic importance of marketing in modern business. Particular attention is paid to the impact of informatization and digital transformation on retail marketing strategies. It is noted that these transformations set new standards for competitive activity and require active adaptation to modern economic realities and innovative development. Based on the results of the research, the author found that the retail market for household appliances and electronics continues to develop, even in the face of a pandemic, lockdowns, and war. These challenges have only increased online sales and emphasized the importance of digital transformation in the retail sector. Retailers, including Foxtrot, are proving to be resilient and adaptable to these changes. A detailed analysis of Foxtrot's operations shows that the retailer has successfully adapted and used innovative approaches. The company's marketing strategy focuses on rebranding, additional services, loyalty programs and the use of high-quality content, emphasizing the brand's modernity. The SWOT analysis confirms Foxtrot's competitiveness in the market, but notes the need for systematic improvement of the marketing strategy. In the third chapter of the qualification work, based on the analysis, the directions for improving the marketing activities of Foxtrot are summarized. The recommendations include improving the monitoring of results, analyzing the effectiveness of advertising campaigns, and focusing on expanding the customer base through online channels, improving the social media marketing strategy, improving the SEO strategy for website promotion, and actively using contextual advertising.
Description: Давидова А. С. Удосконалення маркетингової діяльності в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства на прикладі мережі магазинів Фокстрот : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник С. В. Маркова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 64 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18511
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Давидова_2023.pdfМагістерська робота922.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.