Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18549
Title: Формування системи управління якістю на соціально відповідальному підприємстві
Authors: Нішенко, Кирило Олександрович
Keywords: якість
інформація
продукт
підприємство
система
криза
менеджмент
quality
information
product
enterprise
system
crisis
management
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Актуальність теми формування системи управління якістю на промисловому соціально-відповідальному підприємстві забезпечується зростанням конкуренції на ринку засобів виробництва та глобалізації проблем, які стоять перед виробниками промислової продукції, зростання значення якості в умовах конкурентного ціноутворення та виникнення додаткових стимулів до удосконалення можливостей промислового підприємства при дефіциті факторів виробництва та ресурсів. Мета роботи – сформувати алгоритм впровадження системи управління якістю на підприємствах промислової групи. Обʼєктом дослідження виступає промислове підприємство галузі металургії та логістики. Предмет дослідження – система управління якістю та її удосконалення для підвищення конкурентоспроможності на ринку товарів та послуг металургійної галузі. В роботі розглядається основні елементи понятійно-категоріального апарату в сфері менеджменту якості відповідно до міжнародних стандартів якості ISO 9000, вплив стандартів на загальний стан менеджменту та ціноутворення на продукцію. Також розглянуті основні досягнення та історичний досвід в сфері управління якістю в світі, розглядається підприємство, як субʼєкт фінансово-господарської діяльності та управління якістю, сукупність виробничих процесів на ньому, розроблено алгоритм дій підприємства, що планує вдосконалення системи управління якістю на ринку товарів та послуг від сертифікаційного аудиту то підготовки внутрішніх аудиторів з якості, які повністю змінюють уяву власника про діяльність підприємства та принципи розподілу ресурсів та соціальних благ. Основна ідея роботи полягає в тому, що впровадження системи управління якістю не означає автоматичного підвищення якості, а забезпечить більш ефективне та економне управління всіма процесами на підприємстві.
EN : The relevance of the topic of the formation of a quality management system at an industrial socially responsible enterprise is ensured by the growth of competition in the market of means of production and the globalization of problems faced by manufacturers of industrial products, the growth of the importance of quality in conditions of competitive pricing and the emergence of additional incentives to improve the capabilities of an industrial enterprise in the face of a shortage of production factors and resources. The purpose of the work is to create an algorithm for the implementation of the quality management system at the enterprises of the industrial group. The object of the study is an industrial enterprise in the field of metallurgy and logistics. The subject of the study is the quality management system and its improvement to increase competitiveness in the market of goods and services of the metallurgical industry. The work considers the main elements of the conceptual and categorical apparatus in the field of quality management in accordance with the international quality standards ISO 9000, the impact of standards on the general state of management and product pricing. The main achievements and historical experience in the field of quality management in the world are also considered, the company is considered as a subject of financial and economic activity and quality management, the set of production processes on it, an algorithm of actions of the company that plans to improve the quality management system on the market of goods and services from certification audit is the training of internal quality auditors who completely change the owner's perception of the company's activities and the principles of resource distribution and social benefits. The main idea of the work is that the implementation of the quality management system does not mean an automatic increase in quality, but will ensure more efficient and economical management of all processes at the enterprise.
Description: Нішенко К. О. Формування системи управління якістю на соціально відповідальному підприємстві : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Д. Т. Бікулов. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 68 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18549
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Нішенко_2023.pdfМагістерська робота509.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.