Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1855
Title: Комунікаційні технології формування образу України в міжнародних і вітчизняних медіа
Authors: Куліченко, Тетяна Сергіївна
Keywords: комунікаційна стратегія
комунікація
образ країни
communication strategy
communication
image of the country
Issue Date: 2019
Abstract: UA : Магістерська робота «Комунікаційні технології формування образу України в міжнародних і вітчизняних медіа» – основний текст – 73 сторінки. Для виконання магістерської роботи опрацьовано 74 джерел. Об’єктом дослідження є комунікаційні технології, які використовуються під час формування образу держави в вітчизняних (Українська правда, UNIAN, HromadskeUA) та міжнародних (The Guardian, The USA Today,The New York Times, Die Zeit) інформаційних ресурсах. Предметом дослідження є особливості реалізації різних комунікаційних технологій при формуванні образу держави у вітчизняних та міжнародних інформаційних ресурсах. Метою роботи є виявлення особливостей комунікаційних технологій формування образу України в міжнародних та вітчизняних медіа. Реалізація поставленої мети зумовила необхідність послідовного вирішення наступних дослідницьких завдань: 1) виявити різницю між поняттями «комунікаційний» та «комунікативний», розкрити сутність поняття «комунікація» у різних наукових дисциплінах; 2) визначити наукові підходи до вивчення комунікаційних технологій та комунікаційних стратегій; 3) дослідити загальнонаукові та практичні методи дослідження комунікаційних технологій; 4) дослідити комунікаційні технології формування образу України у вітчизняних ЗМІ; 5) дослідити образ та комунікаційні технології формування уявлень про Україну у міжнародних ЗМІ; 6) порівняти специфіку інформаційного впливу на потенційного реципієнта за кордоном та в Україні. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, присвячені розгляду понять «комунікаційні технології» та «комунікаційні стратегії», зокрема наукові роботи вітчизняних і зарубіжних науковців: В. Корнєєва, В. Різуна, Г. Почепцова, О. Холода., Е. Бернайза, С. Блека, Ф. Буарі, Р. Джервіса, Н. Еліаса, С. Катлипа, М. Маклюена, Д. Ная, А. Сентера відповідно. Науковці розглядали й аналізували процеси теорії, методики і методології паблік рилейшнз. У процесі дослідження застосовувалися такі методи: дослідження літературних джерел, статистичних даних, теоретичний аналіз і синтез, ретроспективний аналіз, порівняльний аналіз, контент-аналіз. Наукова новизна отриманих результатів полягає у вивченні комунікаційних технологій формування образу України в міжнародних та вітчизняних медіа, виведенню образу держави у вітчизняній та закордонних соціокультурних картинах світу. Сфера застосування: матеріали магістерського дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок, викладання університетських курсів, пов’язаних з питаннями аналізу комунікаційних технологій, які використовують вітчизняні та міжнародні ЗМІ, що впливають на образ України, а також при написанні курсових чи кваліфікаційних робіт студентами факультету журналістики.
EN : Kulichenko T.S., Communication Technologies of Forming the Image of Ukraine in International and Domestic Media, Zaporizhzhia, 2019. 73 pр. The media environment, along with the whole world, is moving towards the development of innovative technologies that affect all levels of social life. However, the most actively conducted researchis related to the scientific understanding of technological discoveries, the expansion of the material and technical base of information resources, understanding the problem of the consequences of transformation of communication processes that affect the socio- cultural environment, human relations,behavior of people in society is just starting to develope. The aim of this research is to identify the peculiarities of communication strategies of forming the image of Ukraine in international and domestic media. In the work the range of theoretical and practical methods is used. Particularly, research of literary sources, statistics, theoretical analysis and synthesis, retrospective analysis, comparative analysis. Among the practical - content analysis. The following resultswere achieved: the difference between the concepts of "communication" and "communicative" was discovered, the essence of the "communication" concept in different scientific disciplines was reveal; scientific approaches to the study of communication strategy were identified; the communication strategies of image formation in the domestic media were explored; common scientific and practical methods of researching communication strategies were outlined; the image and communication strategies of forming ideas about Ukraine in international media were illustrated; the specific information impact on the potential recipient abroad and in Ukraine was compared. Significance of the research is: authors and journalists need to know about theoretical and technological importance of communication strategies in formingthe image of Ukraine, through which it is possible not only to provide qualitative information, but also to influence public opinion.
Description: Куліченко Т. С. Комунікаційні технології формування образу України в міжнародних і вітчизняних медіа : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Н. М. Лебідь. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 73 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1855
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри видавничої справи та редагування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Куліченко Тетяна Сергіївна.pdfМагістерська робота2.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.