Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18560
Title: Удосконалення системи управління брендом
Authors: Вовченко, Денис Вячеславович
Keywords: бренд
споживач
стратегія
інструменти
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота викладена на 110 сторінках друкованого тексту, містить 7 таблиць, 36 рисунків. Перелік посилань включає 51 джерело, з них 17 іноземною мовою. Об’єктом дослідження є процес формування системи управління брендом для сучасних підприємств. Предметом дослідження є теоретичні та методичних підходи щодо формування системи управління брендом для сучасних підприємств. Метою магістерської роботи магістра є систематизація наукових, методологічних та практичних знань з формування системи управління брендами для сучасних підприємств. У процесі дослідження одержано такі наукові результати: 1) визначено поняття та сутність системи управління брендом; 2) розглянуто ДНК та піраміду бренду з позиції складових системи управління брендом; 3) проаналізовано сучасні стратегії бренд - менеджменту; 4) проаналізовано діяльність мережі «АТБ – Маркет»; 5) досліджено ринок фуд рітейлу в Україні; 6) здійснено оцінку сприйняття споживачами бренду «АТБ - Маркет»; 7) досліджено загальні тенденції FMCG в Україні; 8) запропоновано рекомендації щодо удосконалення системи управління брендом «АТБ – Маркет»; 9) сформувано ключові поінти цифрового інформаційного середовища в системі управління брендом «АТБ – Маркет». Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, фінансово – економічного та статистичного аналізу, порівняння, зведення та ін. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що запропоновано використання ключових поінтів сучасних тенденцій глобального ринку та України для цифрової розробки позиціонування бренду «АТБ» в інформаційному просторі такі як: репутація, партнерські програми, штучний 5 інтелект, українська мова; створення Telegram каналів для охоплення різних сегментів споживачів АТБ; застосування мультиплатформенності, як загального поля цифрового контенту. Результати дослідження можуть бути використані підприємствами, зокрема формування стратегій міжнародного маркетингу.
EN : The work is presented on 110 pages of printed text, contains 7 tables, 36 figures. The list of referеnces includes 51 sources, 17 of them in foreign languages. The object of research is the process of forming a brand management system for modern enterprises. The subject of the study is theoretical and methodological approaches to the formation of a brand management system for modern enterprises. The purpose of the master's thesis is to systematize scientific, methodological and practical knowledge on the formation of a brand management system for modern enterprises. In the course of the research the following scientific results were obtained: 1) the concept and essence of the brand management system are defined; 2) DNA and the brand pyramid are considered from the perspective of the components of the brand management system; 3) modern brand management strategies are analyzed; 4) the activity of the "ATB - Market" network was analyzed; 5) researched the food retail market in Ukraine; 6) consumer perception of the "ATB - Market" brand was evaluated; 7) the general trends of FMCG in Ukraine were investigated; 8) recommendations for improving the ATB - Market brand management system were proposed; 9) the key points of the digital information environment in the "ATB - Market" brand management system were formed. Methods of research: logical generalization, deductive, financial and economic and statistical analysis, comparison, summary, etc. The scientific novelty of the study is that it is proposed to use the key points of modern trends of the global market and Ukraine for the digital development of the positioning of the "ATB" brand in the information space, such as: reputation, partner programs, artificial intelligence, Ukrainian language; creation of Telegram channels to reach different segments of ATB consumers; application of multi platform as a common field of digital content. The results of the research can be used by enterprises, in particular, the formation of international marketing strategies.
Description: Вовченко Д. В. Удосконалення системи управління брендом : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник В. В. Малтиз. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 110 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18560
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вовченко Д.В._ Маркетинг_2023.pdfМагістерська робота2.74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.