Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18566
Title: Конкурентоспроможність цифрового банкінгу в Україні на прикладі Monobank
Authors: Мовчан, Юлія Геннадіївна
Keywords: стратегія
інформаційні технології
споживач
комунікації
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота викладена на 90 сторінках друкованого тексту, містить 10 таблиць, 13 рисунків. Перелік посилань включає 41 джерело, з них 18 іноземною мовою. Об’єктом дослідження є процес формування конкурентоспроможності цифрового банкінгу в Україні на прикладі Monobank. Предметом дослідження є теоретичні та методичних підходи щодо формування конкурентоспроможності цифрового банкінгу в Україні. Метою магістерської роботи магістра є систематизація наукових, методологічних та практичних знань з формування конкурентоспроможності цифрового банкінгу в Україні У процесі дослідження одержано такі наукові результати: 1) розглянуто поняття та сутність конкурентоспроможності цифрових банків; 2) проаналізувано сучасні методи оцінювання конкурентоспроможності банків; 3) досліджено сучасні тенденції цифрової трансформації банків; 4) охарактеризувано діяльність Monobank та визначено його стратегії; 5) проаналізувано конкурентоспроможність цифрового банкінгу в Україні; 6) здійснено оцінку загальнтх тенденцій сучасного банкінгу в Україні; 7) запропонувано чинники конкурентоспроможності monobank в просторі цифрового банкінгу Україні; 8) розроблено напрямки вдосконалення цифровой маркетингової комунікації для цифрового банку. Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, фінансово – економічного та статистичного аналізу, порівняння, зведення та ін. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що запропоновано ідея омнікального банкінгу для monobank, яка полягає в тому, щоб забезпечити безшовний та інтегрований досвід для користувача на всіх каналах. Це 5 означає, що незалежно від того, чи користується клієнт мобільним додатком, веб – сайтом або відвідує відділення, він отримає консистентну інформацію та можливість виконувати одні й ті ж операції. Результати дослідження можуть бути використані підприємствами, зокрема формування стратегій конкурентоспроможності.
EN : The work is presented on 90 pages of printed text, contains 10 tables, 13 figures. The list of referеnces includes 41 sources, 18 of them in foreign languages. The object of the study is the process of forming the competitiveness of digital banking in Ukraine using the example of Monobank. The subject of the study is theoretical and methodological approaches to the formation of the competitiveness of digital banking in Ukraine. The purpose of the master's thesis is the systematization of scientific, methodological and practical knowledge on the formation of the competitiveness of digital banking in Ukraine In the course of the research the following scientific results were obtained: 1) the concept and essence of the competitiveness of digital banks are considered; 2) modern methods of assessing the competitiveness of banks are analyzed; 3) modern trends in the digital transformation of banks were investigated; 4) the activities of Monobank are characterized and its strategies are defined; 5) the competitiveness of digital banking in Ukraine was analyzed; 6) an assessment of the general trends of modern banking in Ukraine was carried out; 7) the factors of monobank competitiveness in the space of digital banking in Ukraine are proposed; 8) directions for improving digital marketing communication for a digital bank have been developed. Methods of research: logical generalization, deductive, financial and economic and statistical analysis, comparison, summary, etc. The scientific novelty of the study is that the idea of omnibank banking for monobank is proposed, which is to provide a seamless and integrated experience for the user on all channels. This means that regardless of whether a customer uses a mobile application, a website or visits a branch, they will receive consistent information and the ability to perform the same transactions. The results of the research can be used by enterprises, in particular, the formation of competitiveness strategies.
Description: Мовчан Ю. Г. Конкурентоспроможність цифрового банкінгу в Україні на прикладі Monobank : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник Н. В. Терент’єва. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 90 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18566
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мовчан_Маркетинг_2023.pdfМагістерська робота1.95 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.