Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18568
Title: Вдосконалення трейд – маркетингової діяльності
Authors: Сіталова, Валерія Олегівна
Keywords: інструменти
цільова аудиторія
маркетинг
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота викладена на 92 сторінках друкованого тексту, містить 5 таблиць, 17 рисунків. Перелік посилань включає 56 джерел, з них 17 іноземною мовою. Об’єктом дослідження є процес формування трейд – маркетингової діяльності для сучасних підприємств. Предметом дослідження є теоретичні та методичних підходи щодо формування трейд – маркетингової діяльності для сучасних підприємств. Метою магістерської роботи магістра є систематизація наукових, методологічних та практичних знань з формування трейд – маркетингової діяльності для сучасних підприємств. У процесі дослідження одержано такі наукові результати: 1) розглянуто поняття та сутність трейд маркетингу; 2) досліджено інструменти трейд – маркетингу; 3) визначено оцінку ефективності трейд маркетингової діяльності; 4) здійснено загальну характеристику діяльності аптечного супермаркету «Елітфарм»; 5) проаналізувано трейд – маркетингову діяльність АС «Елітфарм»; 6) досліджено сучасні споживчі вподобання на фармацевтичному ринку; 7) розроблено практичні рекомендації напрямів удосконалення трейд – маркетингової діяльності АС «Елітфарм»; 8) запропоновано удосконалення управлінням трейд – маркетингової діяльності АС «Елітфарм»; 9) розроблено проект інтернет – магазину АС «Елітфарм». Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, фінансово – економічного та статистичного аналізу, порівняння, зведення та ін. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що запропоновано удосконалена модель трейд – маркетингу для аптечного супермаркету «Елітфарм» з урахуванням сегментації клієнтів і персоналізованої 5 пропозиції, омніканального підходу за рахунок інтеграції онлайн та офлайн каналів продажів для забезпечення безперервного клієнтського досвіду, інтерактивного маркетингу та соціальних медіа, програм лояльності та партнерської співпраці; Результати дослідження можуть бути використані підприємствами, зокрема рекомендації формування трейд маркетингової діяльності.
EN : The work is presented on 92 pages of printed text, contains 5 tables, 17 figures. The list of referеnces includes 56 sources, 17 of them in foreign languages. The object of the study is the process of formation of trades - marketing activity for modern enterprises. The subject of research is theoretical and methodological approaches to the formation of trade - marketing activities for modern enterprises. The purpose of the master's thesis is the systematization of scientific, methodological and practical knowledge on the formation of trade - marketing activities for modern enterprises. In the course of the research the following scientific results were obtained: 1) the concept and essence of trade marketing are considered; 2) trade and marketing tools were studied; 3) an assessment of the effectiveness of trade marketing activity is determined; 4) a general description of the activity of the pharmacy supermarket "Elitfarm" was carried out; 5) the trade and marketing activities of JSC "Elitfarm" were analyzed; 6) researched modern consumer preferences in the pharmaceutical market; 7) practical recommendations for improvement of trade and marketing activities of JSC "Elitpharm" were developed; 8) improvement of management of trade and marketing activity of JSC "Elitpharm" is proposed; 9) the project of the online store of JSC "Elitpharm" was developed. Methods of research: logical generalization, deductive, financial and economic and statistical analysis, comparison, summary, etc. The scientific novelty of the study is that an improved trade-marketing model for the Elitfarm pharmacy supermarket is proposed, taking into account customer segmentation and a personalized offer, an omnichannel approach through 7 the integration of online and offline sales channels to ensure a continuous customer experience, interactive marketing and social media. loyalty and partnership programs; The results of the research can be used by enterprises, in particular, recommendations for the formation of trade marketing activities.
Description: Сіталова В. О. Вдосконалення трейд – маркетингової діяльності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник Н. В. Терент’єва. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 92 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18568
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сіталова_ Маркетинг_2023.pdfМагістерська робота2.43 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.