Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18568
Title: | Вдосконалення трейд – маркетингової діяльності |
Authors: | Сіталова, Валерія Олегівна |
Keywords: | інструменти цільова аудиторія маркетинг |
Issue Date: | 2023 |
Abstract: | UA : Кваліфікаційна робота викладена на 92 сторінках друкованого тексту,
містить 5 таблиць, 17 рисунків. Перелік посилань включає 56 джерел,
з них 17 іноземною мовою.
Об’єктом дослідження є процес формування трейд – маркетингової
діяльності для сучасних підприємств.
Предметом дослідження є теоретичні та методичних підходи щодо
формування трейд – маркетингової діяльності для сучасних підприємств.
Метою магістерської роботи магістра є систематизація наукових,
методологічних та практичних знань з формування трейд – маркетингової
діяльності для сучасних підприємств.
У процесі дослідження одержано такі наукові результати:
1) розглянуто поняття та сутність трейд маркетингу;
2) досліджено інструменти трейд – маркетингу;
3) визначено оцінку ефективності трейд маркетингової діяльності;
4) здійснено загальну характеристику діяльності аптечного
супермаркету «Елітфарм»;
5) проаналізувано трейд – маркетингову діяльність АС «Елітфарм»;
6) досліджено сучасні споживчі вподобання на фармацевтичному
ринку;
7) розроблено практичні рекомендації напрямів удосконалення трейд
– маркетингової діяльності АС «Елітфарм»;
8) запропоновано удосконалення управлінням трейд – маркетингової
діяльності АС «Елітфарм»;
9) розроблено проект інтернет – магазину АС «Елітфарм».
Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, фінансово
– економічного та статистичного аналізу, порівняння, зведення та ін.
Наукова новизна дослідження полягає в тому, що запропоновано
удосконалена модель трейд – маркетингу для аптечного супермаркету
«Елітфарм» з урахуванням сегментації клієнтів і персоналізованої
5
пропозиції, омніканального підходу за рахунок інтеграції онлайн та офлайн
каналів продажів для забезпечення безперервного клієнтського досвіду,
інтерактивного маркетингу та соціальних медіа, програм лояльності та
партнерської співпраці;
Результати дослідження можуть бути використані підприємствами,
зокрема рекомендації формування трейд маркетингової діяльності. EN : The work is presented on 92 pages of printed text, contains 5 tables, 17 figures. The list of referеnces includes 56 sources, 17 of them in foreign languages. The object of the study is the process of formation of trades - marketing activity for modern enterprises. The subject of research is theoretical and methodological approaches to the formation of trade - marketing activities for modern enterprises. The purpose of the master's thesis is the systematization of scientific, methodological and practical knowledge on the formation of trade - marketing activities for modern enterprises. In the course of the research the following scientific results were obtained: 1) the concept and essence of trade marketing are considered; 2) trade and marketing tools were studied; 3) an assessment of the effectiveness of trade marketing activity is determined; 4) a general description of the activity of the pharmacy supermarket "Elitfarm" was carried out; 5) the trade and marketing activities of JSC "Elitfarm" were analyzed; 6) researched modern consumer preferences in the pharmaceutical market; 7) practical recommendations for improvement of trade and marketing activities of JSC "Elitpharm" were developed; 8) improvement of management of trade and marketing activity of JSC "Elitpharm" is proposed; 9) the project of the online store of JSC "Elitpharm" was developed. Methods of research: logical generalization, deductive, financial and economic and statistical analysis, comparison, summary, etc. The scientific novelty of the study is that an improved trade-marketing model for the Elitfarm pharmacy supermarket is proposed, taking into account customer segmentation and a personalized offer, an omnichannel approach through 7 the integration of online and offline sales channels to ensure a continuous customer experience, interactive marketing and social media. loyalty and partnership programs; The results of the research can be used by enterprises, in particular, recommendations for the formation of trade marketing activities. |
Description: | Сіталова В. О. Вдосконалення трейд – маркетингової діяльності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник Н. В. Терент’єва. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 92 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18568 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління персоналом і маркетингу |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Сіталова_ Маркетинг_2023.pdf | Магістерська робота | 2.43 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.