Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18569
Title: Розробка та впровадження нового товару на фармацевтичному ринку
Authors: Матюш, Юлія Сергіївна
Keywords: інновації
новий продукт
стратегія
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота викладена на 103 сторінках друкованого тексту, містить 10 таблиць, 29 рисунків, 1 додаток. Перелік посилань включає 46 джерел, з них 14 іноземною мовою. Об’єктом дослідження є процес розробки та впровадження нового товару на фармацевтичному ринку. Предметом дослідження є теоретичні та методичних підходи щодо розробка та впровадження нового товару на фармацевтичному ринку. Метою магістерської роботи магістра є систематизація наукових, методологічних та практичних знань з розробки та впровадження нового товару на фармацевтичному ринку. У процесі дослідження одержано такі наукові результати: 1) визначено поняття сутність нового продукту; 2) досліджено специфіку та стратегії впровадження нового продукту на ринок; 3) визначено особливості категорії «нового продукту» на фармацевтичному ринку; 4) дана загальна характеристика ПрАТ Фармацевтичної фабрики «Віола»; 5) проаналізувана товарна політика ФФ «Віола»»; 6) досліджено стан фармацевтичного ринку України; 7) запропоновано впровадження стратегії маркетингового формування інноваційного потенціала ПрАТ «Віола»; 8) розроблено практичні аспекти цифровізації діяльності ПрАТ «Віола» під час розробки і впровадження нового товару на ринок. Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, фінансово – економічного та статистичного аналізу, порівняння, зведення та ін. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що запропоновано впровадити концепцію цифровізації та автоматизації ПрАТ «Віола» для забезпечення стабільності та адаптивністі виробництва, що передбачає використання програмного забезпечення та технічних рішень, які дозволяють 5 фахівцям ефективно керувати виробництвом дистанційно, мінімізуючи необхідність їх фізичної присутності на потенційно небезпечних об'єктах а також дозволять компанії прискорити процес розробки та впровадження нової продукції на ринок. Результати дослідження можуть бути використані фармацевтичними підприємствами, зокрема формування стратегій міжнародного маркетингу.
EN : The work is presented on 103 pages of printed text, contains 10 tables, 29 figures, 1 annex. The list of referеnces includes 46 sources, 14 of them in foreign languages. The object of research is the process of development and introduction of a new product on the pharmaceutical market. The subject of the study is theoretical and methodological approaches to the development and introduction of a new product on the pharmaceutical market. The purpose of the master's thesis is to systematize scientific, methodological and practical knowledge on the development and introduction of a new product on the pharmaceutical market. In the course of the research the following scientific results were obtained: 1) the concept of the essence of the new product is defined; 2) the specifics and strategies of introducing a new product to the market were investigated; 3) the features of the "new product" category on the pharmaceutical market are determined; 4) this general description of Viola Pharmaceutical Factory PrJSC; 5) analyzed product policy of FF "Viola""; 6) the state of the pharmaceutical market of Ukraine was investigated; 7) implementation of the strategy of marketing formation of innovative potential of PJSC "Viola" is proposed; 8) developed practical aspects of digitalization of Viola PJSC activities during the development and introduction of a new product to the market. Methods of research: logical generalization, deductive, financial and economic and statistical analysis, comparison, summary, etc. The scientific novelty of the study is that it is proposed to implement the concept of digitization and automation of PrJSC "Viola" to ensure the stability and adaptability of production, which involves the use of software and technical solutions that allow specialists to effectively manage production remotely, 7 minimizing the need for their physical presence at potentially dangerous sites objects and will also allow the company to accelerate the process of development and introduction of new products to the market. The results of the research can be used by enterprises, in particular, the formation of international marketing strategies.
Description: Матюш Ю. С. Розробка та впровадження нового товару на фармацевтичному ринку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник Н. В. Терент’єва. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 103 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18569
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Матюш_Маркетинг_2023.pdfМагістерська робота3.45 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.