Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18570
Title: Управління брендом підприємства ПрАТ ФФ «ВІОЛА»
Authors: Яцола, Ілля Валерійович
Keywords: бренд
стратегія
інструменти
цільовий сегмент
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота викладена на 92 сторінках друкованого тексту, містить 3 таблиці, 16 рисунків. Перелік посилань включає 48 джерел, з них 16 іноземною мовою. Об’єктом дослідження є процес управління брендом фармацевтичного підприємства. Предметом дослідження є теоретичні та методичних підходи щодо управління брендом для сучасних підприємств. Метою магістерської роботи магістра є систематизація наукових, методологічних та практичних знань з процесу управління брендом фармацевтичного підприємства. У процесі дослідження одержано такі наукові результати: 1) розглянуто філософію, цінності та концептуальні основи бренду; 2) розглянуто стратегії та підходи до управління брендами; 3) визначено трансформацію брендінгу в епоху цифровізації; 4) проаналізовано організаційну характеристику ПрАТ ФФ «Віола»; 5) досліджено власні торгові марки ПрАТ «Віола»; 6) здійснено аналіз стратегії управління власними торговими марками ПрАТ «Віола»; 7) розроблено загальні стратегічні рекомендації щодо розвитку бренда ПрАТ «Віола»; 8) запропонувано розробку та впровадження бренд – платформи для ПрАТ «Віола»; 9) запропонувано рекомендації щодо розвитку digital brand`a для ПрАТ «Віола». Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, фінансово – економічного та статистичного аналізу, порівняння, зведення та ін. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що запропоновано розроблену послідовність впровадження бренд–платформи для ПрАТ «Віола», що втілює ключові аспекти фармацевтичної фабрики, забезпечуючи 5 її впізнаваність, довіру та відданість серед цільової аудиторії; а також засоби розбудови цифрової історії digital brand'а для ПрАТ «Віола», які мають велике значення для успішного впровадження цифрової стратегії; Результати дослідження можуть бути використані підприємствами, зокрема послідовність створення централізованої системи медіа планування для digital brand'а, яка визначає медіастратегію та медіатактику.
EN : The work is presented on 92 pages of printed text, contains 3 tables, 16 figures. The list of referеnces includes 48 sources, 16 of them in foreign languages. The object of the research is the brand management process of a pharmaceutical enterprise. The subject of the research is theoretical and methodological approaches to brand management for modern enterprises. The purpose of the master's thesis is to systematize scientific, methodological and practical knowledge of the brand management process of a pharmaceutical enterprise In the course of the research the following scientific results were obtained: 1) the philosophy, values and conceptual foundations of the brand are considered; 2) strategies and approaches to brand management are considered; 3) the transformation of branding in the era of digitalization is determined; 4) the organizational characteristics of PrJSC FF "Viola" were analyzed; 5) own trademarks of PJSC "Viola" were investigated; 6) an analysis of the management strategy of Viola PJSC's own trademarks was carried out; 7) developed general strategic recommendations for the development of the Viola PJSC brand; 8) the development and implementation of a brand platform for PrJSC "Viola" is proposed; 9) recommendations for the development of a digital brand for PrJSC "Viola" are offered. Methods of research: logical generalization, deductive, financial and economic and statistical analysis, comparison, summary, etc. The scientific novelty of the research lies in the fact that a developed sequence of brand-platform implementation for PJSC "Viola" is proposed, which 7 embodies the key aspects of the pharmaceutical factory, ensuring its recognition, trust and loyalty among the target audience; as well as means of building the digital history of the digital brand for PrJSC "Viola", which are of great importance for the successful implementation of the digital strategy; The results of the research can be used by enterprises, in particular, the sequence of creating a centralized media planning system for a digital brand, which determines media strategy and media tactics.
Description: Яцола І. В. Управління брендом підприємства ПрАТ ФФ «ВІОЛА» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник М. М. Іванов. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 92 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18570
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Яцола_Маркетинг_2023.pdfМагістерська робота1.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.