Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18573
Title: | Соціально-педагогічні умови формування соціальної активності підлітків у позанавчальній діяльності |
Authors: | Геньба, Павло Миколайович |
Keywords: | підлітковий вік соціальна активність підлітка позанавчальна діяльність соціальний розвиток соціально-педагогічна робота adolescence teenager's social activity extracurricular activities social development socio-pedagogical work |
Issue Date: | 2023 |
Abstract: | UA : Дипломна робота: 80 с., 9 таблиць, 1 рисунок, 2 додатки, 68 джерел.
Об’єкт дослідження: процес формування соціальної активності підлітків.
Предмет – зміст, форми та методи формування соціальної активності
підлітків у позанавчальній діяльності.
Мета дослідження: теоретично обгрунтувати та експериментально
перевірити зміст, форми та методи формування соціальної активності підлітків у
позанавчальній діяльності.
Гіпотеза: ефективність формування соціальної активності підлітків у
позанавчальній діяльності забезпечується цілеспрямованим формуванням
соціальних знань, здатності до рефлексії та об’єктивної самооцінки; готовності
діяти в інтересах колективу, громади, розвитку ініціативності та активності у
різних видах громадської діяльності
Методи дослідження: загальні методи наукового пізнання; аналіз
літературних джерел; аналіз і синтез передового науково-практичного досвіду з
даної проблеми; аналіз нормативних документів; емпіричні: діагностичні
методи, відповідні завданням дослідження – спостереження, опитування,
тестування.
Теоретичне значення полягає у визначені сутності формування соціальної
активності підлітків у позанавчальній діяльності.
Практичне значення полягає у розробці програми формування соціальної
активності підлітків у позанавчальній діяльності в умовах загальноосвітньої
школи.
Галузь використання: загальноосвітні навчальні заклади, позашкільні
навчальні заклади. EN : The qualification work consists of: 80 pages, 1 figure, 9 tables, 68 sources, 3 appendices. Research Object: The process of forming social activity in teenagers. Subject: The content, forms, and methods of developing teenagers’ social activity in extracurricular activities. Research Aim: To theoretically substantiate and experimentally verify the content, forms, and methods of forming social activity in teenagers within extracurricular activities. Hypothesis: The effectiveness of forming social activity in teenagers during extracurricular activities is ensured by the targeted development of social knowledge, the ability for reflection and objective self-assessment; readiness to act in the interests of the collective, community, and the development of initiative and activity in various types of public activities. Research Methods: General methods of scientific cognition; analysis of literary sources; analysis and synthesis of advanced scientific-practical experience on the issue; analysis of normative documents; empirical: diagnostic methods, corresponding to the tasks of the research - observation, surveys, testing. Theoretical Significance: It lies in defining the essence of forming social activity in teenagers during extracurricular activities. Practical Significance: The development of a program for forming social activity in teenagers in extracurricular activities within the general education school setting. Field of Application: General education institutions, extracurricular educational institutions. |
Description: | Геньба П. М. Соціально-педагогічні умови формування соціальної активності підлітків у позанавчальній діяльності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник І. В. Татьянчикова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 80 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18573 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Диплом Геньба.pdf | Магістерська робота | 1.32 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.