Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18573
Title: Соціально-педагогічні умови формування соціальної активності підлітків у позанавчальній діяльності
Authors: Геньба, Павло Миколайович
Keywords: підлітковий вік
соціальна активність підлітка
позанавчальна діяльність
соціальний розвиток
соціально-педагогічна робота
adolescence
teenager's social activity
extracurricular activities
social development
socio-pedagogical work
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Дипломна робота: 80 с., 9 таблиць, 1 рисунок, 2 додатки, 68 джерел. Об’єкт дослідження: процес формування соціальної активності підлітків. Предмет – зміст, форми та методи формування соціальної активності підлітків у позанавчальній діяльності. Мета дослідження: теоретично обгрунтувати та експериментально перевірити зміст, форми та методи формування соціальної активності підлітків у позанавчальній діяльності. Гіпотеза: ефективність формування соціальної активності підлітків у позанавчальній діяльності забезпечується цілеспрямованим формуванням соціальних знань, здатності до рефлексії та об’єктивної самооцінки; готовності діяти в інтересах колективу, громади, розвитку ініціативності та активності у різних видах громадської діяльності Методи дослідження: загальні методи наукового пізнання; аналіз літературних джерел; аналіз і синтез передового науково-практичного досвіду з даної проблеми; аналіз нормативних документів; емпіричні: діагностичні методи, відповідні завданням дослідження – спостереження, опитування, тестування. Теоретичне значення полягає у визначені сутності формування соціальної активності підлітків у позанавчальній діяльності. Практичне значення полягає у розробці програми формування соціальної активності підлітків у позанавчальній діяльності в умовах загальноосвітньої школи. Галузь використання: загальноосвітні навчальні заклади, позашкільні навчальні заклади.
EN : The qualification work consists of: 80 pages, 1 figure, 9 tables, 68 sources, 3 appendices. Research Object: The process of forming social activity in teenagers. Subject: The content, forms, and methods of developing teenagers’ social activity in extracurricular activities. Research Aim: To theoretically substantiate and experimentally verify the content, forms, and methods of forming social activity in teenagers within extracurricular activities. Hypothesis: The effectiveness of forming social activity in teenagers during extracurricular activities is ensured by the targeted development of social knowledge, the ability for reflection and objective self-assessment; readiness to act in the interests of the collective, community, and the development of initiative and activity in various types of public activities. Research Methods: General methods of scientific cognition; analysis of literary sources; analysis and synthesis of advanced scientific-practical experience on the issue; analysis of normative documents; empirical: diagnostic methods, corresponding to the tasks of the research - observation, surveys, testing. Theoretical Significance: It lies in defining the essence of forming social activity in teenagers during extracurricular activities. Practical Significance: The development of a program for forming social activity in teenagers in extracurricular activities within the general education school setting. Field of Application: General education institutions, extracurricular educational institutions.
Description: Геньба П. М. Соціально-педагогічні умови формування соціальної активності підлітків у позанавчальній діяльності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник І. В. Татьянчикова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 80 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18573
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Геньба.pdfМагістерська робота1.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.