Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18586
Title: Нові методи просування бренду в умовах соціальноекономічної кризи
Authors: Суха, Анастасія Дмитрівна
Keywords: фінанси
менеджмент
адміністрування
бізнес
ринок
finance
management
administration
business
market
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Актуальність теми «Нові методи просування бренду в умовах соціальноекономічної кризи» викликана самим станом кризи в українській економіці та соціальному середовищі, що зумовлене обʼєктивними обставинами, серед яких суттєві обмеження, які були зумовлені станом пандемії, війною та іншими явищами, серед яких корупція та незрілість економіки та політичної складової сучасного періоду життя українського суспільства та необхідністю ведення бізнесу в будьяких умовах. Метою роботи є розробка комплексу спеціальних заходів для організації та обґрунтування просування бренду української компанії на зовнішньому ринку з урахуванням поточних обставин та реальних подій. Для досягнення мети, необхідно виконати низку практичних завдань, які зумовлені фактичним станом суспільства, економічними реаліями та наявним потенціалом українських підприємств з товарами масового споживання та на ринку засобів виробництва. Завдання на кваліфікаційну роботу були поставлені такі: - сформувати та узагальнити понятій нокатегоріальний апарат в сфері брендінгу та його нативного змісту: - реалізувати основні методологічні підходи до брендингових тем; - описати поточну картину фірм та підприємств з урахуванням національного колориту та специфіки продукції та обличь: - управляти удосконаленнями в діяльності фірми, які допоможуть реалізувати нові пропозиції в сфері брендингу на міжнародному рівні. Обʼєкт дослідження – бренди українських марок продукції, що починає свій рух на міжнародний ринок товарів та послуг. Предмет – торгові марки соняшникової олії, які знайшли своє місце на зовнішньому ринку товарів масового вжитку.
EN : The relevance of the topic "New methods of brand promotion in conditions of socioeconomic crisis" is caused by the very state of crisis in the Ukrainian economy and social environment, which is caused by objective circumstances, including significant restrictions caused by the state of the pandemic, war and other phenomena, including corruption and the immaturity of the economy and the political component of the modern period of Ukrainian society and the need to conduct business in any conditions. The purpose of the work is to develop a set of special measures for organizing and justifying the promotion of the Ukrainian company's brand on the foreign market, taking into account current circumstances and real events. To achieve the goal, it is necessary to perform a number of practical tasks, which are determined by the actual state of society, economic realities and the existing potential of Ukrainian enterprises with mass consumption goods and on the market of means of production. The tasks for the qualification work were set as follows: to form and generalize the conceptual and categorical apparatus in the field of branding and its native content: to implement the main methodological approaches to branding topics; describe the current picture of firms and enterprises, taking into account the national color and specifics of products and faces: manage improvements in the company's activities that will help implement new offers in the field of branding at the international level.
Description: Суха А. Д. Нові методи просування бренду в умовах соціальноекономічної кризи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Д. Т. Бікулов. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 64 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18586
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cуха_2023.pdfМагістерська робота497.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.