Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1859
Title: Вплив нових модулів програми з фізичної культури на фізичний розвиток і функціональну підготовленість учнів загальноосвітньої школи
Authors: Алтинпара, Олександр Іванович
Keywords: загальноосвітня школа
фізична культура
варіативні модулі
вплив
фізичний розвито
функціональна підготовленість
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 68 сторінок, 8 таблиць, 51 літературне джерело, додатки на 6 сторінках. Мета дослідження – дослідити ступінь впливу нових варіативних модулів на фізичний розвиток та функціональну підготовленість школярів 9 класів. Об’єктом даного дослідження є фізичне виховання школярів. Методи дослідження – аналіз та узагальнення літературних джерел за темою дослідження, педагогічні спостереження за фізичним вихованням школярів, педагогічний експеримент, методи оцінки фізичного розвитку та функціональної підготовленості організму, методи математичної статистики. В роботі подано експериментальний матеріал, що доводить ефективність застосування нових варіативних модулів шкільної програми з фізичної культури та ступінь їхнього впливу на показники фізичного розвитку та функціональної підготовленості організму юнаків та дівчат 14-15 років. Встановлено, що наприкінці навчального року в юнаків ЕГ достовірних змін зазнали показники ЖЄЛ, об’єму грудної клітини та динамометрії правої кисті. Показники динамометрії лівої кисті, ваги тіла та екскурсії грудної клітки покращилися, але достовірних зрушень не виявлено. У дівчат ЕГ наприкінці навчального року достовірних змін зазнали такі показники фізичного розвитку, як ЖЄЛ та динамометрія правої і лівої рук. Показники ваги тіла, об’єм грудної клітини та екскурсії грудної клітини достовірних змін не зазнали, але мали значене покращення. Усі показники, окрім АТд та АП у юнаків ЕГ достовірно покращилися наприкінці навчального року. У дівчат, окрім показників ЧСС, АТд та ортостатичної проби.
EN : Qualification work – 68 pages, 8 tables, 51 literary sources, applications on 6 pages. The purpose of the study is to investigate the degree of influence of new variable modules on the physical development and functional preparedness of 9th grade students. The object of this study is the physical education of schoolchildren. Research methods – analysis and generalization of literature on the topic of the study, pedagogical observations of the physical education of schoolchildren, a pedagogical experiment, methods for assessing the physical development and functional fitness of an organism, methods of mathematical statistics. The paper presents experimental material proving the effectiveness of the use of new variable modules of the school curriculum in physical education and the degree of their influence on the indicators of physical development and functional fitness of the body of young men and women of 14-15 years old. It was established that at the end of the school year, the experimental group of young men underwent significant changes in indicators of lung capacity, chest volume and dynamometry of the right hand. The dynamometry of the left hand, body weight and chest excursion improved, but no significant changes were detected. At the end of the school year, girls of the experimental group underwent significant changes in such indicators of physical development as vital capacity of the lungs and dynamometry of the right and left hands. Indicators of body weight, chest volume and chest excursions did not undergo significant changes, but had begun improvement. All indicators, except for diastolic pressure, adaptive potential in young men of the experimental group significantly improved at the end of the school year. In girls, in addition to indicators of heart rate, diastolic pressure and orthostatic test.
Description: Алтинпара О. І. Вплив нових модулів програми з фізичної культури на фізичний розвиток і функціональну підготовленість учнів загальноосвітньої школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальність 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник Ю. О. Коваленко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 68 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1859
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри теорії і методики фізичної культури і спору

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Алтинпара.docxМагістерська робота1.39 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.