Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1867
Title: Формування фізичної готовності учнів молодшого шкільного віку засобами рухливих ігор
Authors: Радченко, Юлія Олегівна
Keywords: загальноосвітня школа
учні
молодший шкільний вік
рухливі ігри
фізична готовність
фізична підготовленість
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Дипломна робота – 84 сторінок, 12 таблиць, 4 рисунка, 57 літературних джерел, додатки на 11 сторінках. Об’єкт дослідження – процес формування фізичної готовності засобами рухливих ігор. Мета дослідження – визначити особливості впливу рухливих ігор на рівень фізичної готовності дітей 6-7 років на основі аналізу динаміки показників функціональної і фізичної підготовленості упродовж начального року. Методи дослідження – аналіз та узагальнення літературних джерел за темою дослідження, педагогічні спостереження за фізичним вихованням школярів, педагогічний експеримент, оцінка функціональних показників, тестування показників фізичної підготовленості учнів, методи математичної статистики. Експериментальним шляхом підтверджено ефективність застосування рухливих ігор у навчально-виховному процесі з фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку. Покращення зазнали, як у дівчаток, так і у хлопчиків функціональні показники серцево-судинної та дихальної систем. За станом фізичного здоров’я (методика Т.Ю. Круцевич) виявлено наприкінці дослідження позитивний перерозподіл хлопчиків та дівчаток з більш низьких рівнів на більш високі. Наприкінці дослідження достовірні зрушення відмічено у дівчат у показниках швидкості (біг на 30 м), швидкісно-силових здібностях (стрибку у довжину з місця) та статичній силовій витривалості (вис на руках). Тенденція до достовірності відмічена у спритності (стійка на одній нозі з закритими очима). Подано методичні рекомендації щодо підвищення рівня фізичної готовності дітей молодшого шкільного віку.
EN : Qualification work – 84 pages, 12 tables, 4 figures, 57 literary sources, applications on 11 pages. The object of study is the process of formation of physical readiness by means of outdoor games. The purpose of the study is to determine the features of the influence of outdoor games on the level of physical readiness of children 6-7 years old based on an analysis of the dynamics of indicators of functional and physical fitness during the school year. Research methods – analysis and generalization of literature on the topic of the study, pedagogical observations of the physical education of schoolchildren, a pedagogical experiment, assessment of functional indicators, testing of indicators of physical fitness of students, methods of mathematical statistics. Experimentally confirmed the effectiveness of the use of outdoor games in the educational process for the physical education of children of primary school age. Improvement was experienced in both girls and boys with functional indicators of the cardiovascular and respiratory systems. According to the state of physical health (methodology T.Yu. Krutsevich), at the end of the study, a positive overdrive of boys and girls from lower to higher levels was found. At the end of the study, significant shifts were noted in girls in terms of speed (running 30 m), speed-strength abilities (long jump from a place) and static strength endurance (hanging on hands). The tendency to reliability is noted in dexterity (stand on one leg with eyes closed). Methodical recommendations on increasing the level of physical readiness of children of primary school age are given.
Description: Радченко Ю. О. Формування фізичної готовності учнів молодшого шкільного віку засобами рухливих ігор : кваліфікаційна робота магістра спеціальність 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник В. Г. Бабій. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 84 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1867
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри теорії і методики фізичної культури і спору

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Радченко.docxМагістерська робота333.85 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.