Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18680
Title: Мультидисциплінарний підхід в реабілітації дітей з особливими потребами в умовах спеціалізованого закладу
Authors: Коваль, Карина Сергіївна
Keywords: діти
особливі потреби
реабілітація
спеціаізований заклад
комплексний підхід
фізична терапія
масаж
функціональна гімнастика
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 61 сторінок, 6 таблиць, 4 рисунки, 60 літературних джерел. Об’єкт дослідження: процес реабілітації дітей з особливими потребами в умовах спеціалізованого закладу. Мета дослідження – оцінка ефективності застосування комплексної програми реабілітації для дітей з особливими потребами в умовах спеціалізованого закладу. Методи дослідження – аналіз і узагальнення науково-методичних джерел з теми дослідження, педагогічне спостереження; реабілітаційні методи дослідження – тестування рівня психологічного розвитку дітей та фізичного розвитку дітей; методи математичної статистики. В роботі проаналізовано медичні картки дітей з особливими потребами (з ЗПР – 44 %, з ДЦП/парапарезом – 40 %, з аутизмом – 16 % дітей які брали участь в дослідженні), вивчено традиційний підхід до реабілітації таких дітей в умовах спеціаізованого закладу, проведено оцінку поточного стану дітей в процесі проведення реабілітаційної роботи, доведено ефективність застосування засобів реабілітації при комплексному підході серед дітей з особливими потребами. В роботі показано, що реабілітаційна робота в умовах спеціаізованого закладу, що включає визначення загальних та корекційних завдань і засоби реабілітації сприятиме покращенню стану здоров’я та корекції недоліків як у психологічного так і фізичного розвитку дітей не залежно від виду відхилення.
EN : Thesis – 61 pages, 6 tables, 4 figures, 60 literary sources. Object of study: the process of rehabilitation of children with special needs in a specialized institution. The purpose of the study is to evaluate the effectiveness of the implementation of a comprehensive rehabilitation program for children with special needs in a specialized institution. Research methods – analysis and generalization of scientific and methodological sources on the topic of research, pedagogical observation; medical and biological research methods – testing the level of psychological development of children and physical development of children; methods of mathematical statistics. Medical cards of children with special needs were analyzed (44% with CRA, 40% with cerebral palsy / paraparesis, 16% with autism), traditional approach to rehabilitation of such children in a specialized institution was conducted, assessment of the current state of children in the process of rehabilitation work, proved the effectiveness of the use of rehabilitation means in a comprehensive approach among children with special needs. The paper shows that rehabilitation work in a specialized institution, including the definition of general and corrective tasks and means of rehabilitation, will improve the health and correction of defects in both psychological and physical development of children, regardless of the type of deviation.
Description: Коваль К. С. Мультидисциплінарний підхід в реабілітації дітей з особливими потребами в умовах спеціалізованого закладу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 227 "Фізична терапія, ерготерапія" / наук. керівник О. В. Бессарабова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 61 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18680
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри фізичної терапії та ерготерапії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Коваль Карина Сергіївна.docxМагістерська робота1.41 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.