Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18683
Title: Особливості подолання водобоязні дітей молодшого шкільного віку
Authors: Нишпора, Павло Дмитрович
Keywords: водобоязнь
молодший шкільний вік
засоби навчання
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 60 сторінок, 6 таблиць, 4 рисунки, 50 літературних джерел. Мета дослідження – вдосконалити зміст навчання плавання щодо подолання водобоязні в дітей молодшого шкільного віку за допомогою інноваційних засобів. Об’єкт дослідження – навчання плавання дітей молодшого шкільного віку. Предмет дослідження – методика подолання водобоязні в дітей молодшого шкільного віку за допомогою інноваційних засобів. Суб’єкт дослідження – діти молодшого шкільного віку, які відвідують плавальний басейн «Спартак-КПУ» м. Запоріжжя. Методи дослідження – теоретичний аналіз, синтез, узагальнення науково-методичної літератури, інформації в мережі Інтернет; педагогічне спостереження; педагогічне тестування; педагогічний експеримент; методи математичної статистики. На основі отриманих експериментальних даних обґрунтована розроблена методика подолання водобоязні в дітей молодшого шкільного віку за допомогою інноваційних засобів. Значне зростання оцінок у анкетуванні та тестах після завершення програми свідчить про її ефективність. Різниця у початкових і кінцевих оцінках ілюструє, що діти реагують на воду по-різному, що підкреслює необхідність індивідуального підходу у роботі з дітьми, які мають водобоязнь. Підвищення оцінок у психологічних опитуваннях та зворотньому зв'язку від дітей після програми свідчить про позитивні зміни у їхньому емоційному стані і ставленні до води.
EN : Thesis consists of 60 pages, 6 tables, 4 figures, 50 references. The aim of the research is to improve the swimming teaching content regarding the overcoming of aquaphobia in younger school-aged children through innovative means. The aim of the research is to improve the swimming teaching content regarding the overcoming of aquaphobia in younger school-aged children through innovative means. Research object: swimming training of younger school-aged children. Research Subject: the methodology of overcoming aquaphobia in younger school-aged children through innovative means. Research participants: younger school-aged children attending the "Spartak-KPU" swimming pool in Zaporizhzhia. Research methods – theoretical analysis, synthesis, generalization of scientific-methodical literature, Internet information; pedagogical observation; pedagogical testing; pedagogical experiment; methods of mathematical statistics. The developed methodology for overcoming aquaphobia in younger school-aged children through innovative means has been substantiated based on the obtained experimental data. A significant increase in scores in surveys and tests after the completion of the program indicates its effectiveness. The difference in initial and final scores illustrates that children react to water differently, highlighting the need for an individualized approach in working with children who have aquaphobia. An increase in scores in psychological questionnaires and feedback from children after the program indicates positive changes in their emotional state and attitude towards water.
Description: Нишпора П. Д. Особливості подолання водобоязні дітей молодшого шкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник В. О. Тищенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 60 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18683
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри теорії і методики фізичної культури і спору

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Нишпора.docxМагістерська робота3.6 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.