Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18696
Title: Управління позицією підприємства на ринку продовольства в умовах соціально-економічної кризи
Authors: Арутюнян, Володимир Едуардович
Keywords: ринок
ефективність
сегмент
пропозиція
товари
market
efficiency
segment
supply
product
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Актуальність теми «Управління позицією підприємства на ринку продовольства в умовах соціально-економічної кризи» зумовлена забезпеченістю формування ефективних засад управління маркетингом в умовах воєнного часу та ресурсів, які є наслідками соціально-економічної кризи. Методом дипломного дослідження є розробка теоретичних пропозицій та практичних рекомендацій щодо удосконалення засад управління ринковою позицією. Для досягнення поставленої мети було поставлено завдання представляти понятійний апарат у сфері інституційного забезпечення управління ринком; програми економічні та суто інституціональні складові політики управління ринком; дослідити сучасні підходи та проблеми управління ринком; провести структурний аналіз та здійснити оцінку показників ефективності управління ринком. Об’єктом дослідження є ринкова позиція підприємства в умовах соціально-економічної кризи.
EN : The relevance of the topic "Management of the company's position on the food market in the conditions of a socio-economic crisis" is due to the need to form effective principles of marketing management in wartime conditions and circumstances that are the consequences of a socio-economic crisis. The aim of the thesis is to develop theoretical proposals and practical recommendations for improving the principles of market position management. To achieve the goal, the following tasks were set: to consider the conceptual apparatus in the field of institutional support of market management; determine the economic and purely institutional components of the market management policy; to investigate modern approaches and problems of market management; conduct a structural analysis and evaluate market management efficiency indicators. The object of the study is the market position of the enterprise in the conditions of the socio-economic crisis.
Description: Арутюнян В. Е. Управління позицією підприємства на ринку продовольства в умовах соціально-економічної кризи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник С. В. Маркова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 77 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18696
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Арутюнян В_2023.pdfМагістерська робота597.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.