Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18714
Title: Аналіз системи управління персоналом підприємства індустрії гостинності
Authors: Бершов, Іван Володимирович
Keywords: гостинність
підприємство
клієнт
гість
персонал
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 81 сторінка, 12 додатків, 71 джерел літератури. Мета дослідження – проаналізувати систему управління персоналом підприємства індустрії гостинності. Об’єкт дослідження – діяльність мережі готелів «Optima Hotels & Resorts». Предмет дослідження – система управління персоналом у готелях «Optima Hotels & Resorts». Методи дослідження. В процесі дослідження нами використовувалися такі методи, як: монографічний (використовується при вивченні літературних джерел і практики ефективного управління діяльністю підприємства); теоретичне узагальнення, порівняння та аналогії (використовуються для розкриття сутності поняття «управління персоналом»); абстрактно-логічний метод (використовується для здійснення теоретичних узагальнень, формування нових гіпотез, обґрунтування конструктивних висновків тощо). Зміст кваліфікаційної роботи полягає у визначенні сутності й особливостей управління персоналом підприємств індустрії гостинності, традиційних та інноваційних методів управління; характеристиці діяльності готельної мережі «Optima Hotels & Resorts», аналізі системи управління її персоналом; формуванні рекомендацій щодо можливості вдосконалення системи управління персоналом мережі.
EN : The qualification paper – 81 pages, 12 appendix, 71 literary sources. The purpose of the qualification work is analyze the personnel management system of the hospitality industry enterprise. The object of the research is the activity of the hotel chain «Optima Hotels & Resorts». The subject of the research is the personnel management system in the hotels «Optima Hotels & Resorts». Research methods. In the process of research, we used such methods as: monographic (used in the study of literary sources and practices of effective management of the enterprise's activities); theoretical generalization, comparison and analogies (used to reveal the essence of the concept of «personnel management»); abstract-logical method (used to make theoretical generalizations, form new hypotheses, substantiate constructive conclusions, etc.). The content of the qualification work consists in determining the essence and features of personnel management of enterprises in the hospitality industry, traditional and innovative management methods; characteristics of the hotel chain «Optima Hotels & Resorts», analysis of its personnel management system; formation of recommendations regarding the possibility of improving the network's personnel management system.
Description: Бершов І. В. Аналіз системи управління персоналом підприємства індустрії гостинності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник А. В. Сидорук. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 81 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18714
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Бершов.docxМагістерська робота6.17 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.