Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18720
Title: Особливості проектування туристичного продукту
Authors: Несен, Катерина Олександрівна
Keywords: історія туризму
туристична послуга
туристичний продукт
проєкт
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 66 сторінок, 5 рисунки, 70 літературних джерела, 5 додатки. Мета роботи полягає у вивченні особливостей проєктування туристичного продукту. Об’єкт – туристичний продукт. Предмет – дослідження особливостей проєктування туристичного продукту українськими туроператорами в особливих умовах зовнішнього ринку. Методи дослідження: теоретичний аналіз і синтез літературних та фахових наукових джерел, описовий, порівняльний, спостережень та досліджень, метод анкетування та проєктування. Практичне значення: розроблено туристичний проєкт тур «Сучасні Карпати» на засадах креативності й диверсифікації, реалізація якого сприятиме розвитку внутрішнього та в’їздного туризму під час війського часу , підвищенню економіки країни в сучасних умовах, наданню нових робочих місць для фахівців туристичної індустрії та винесенню на Український ринок нового туристичного продукту; який виступатиме як важливий доказ розвитку туризму в Україні в кризових умовах військового стану та як доказ того що український туризм витримує будь які випробування. Результати можливо використовувати в дослідженнях з вивчення особливостей створення нового туристичного продукту та методів його реалізації у діяльності туристичних підприємств України. Забезпечить розквіт туристичної індустрії та економічне зростання країни під час впливу зовнішніх факторів та складної ситуації в країні.
EN : Qualification work – 66 pages, 5 figures, 70 literary sources, 5 appendices. The purpose of the work is to study the peculiarities of the formation of a new tourist product on the basis of creativity and diversification, as well as under the influence of external factors. The object is a tourist product. The subject is a study of the peculiarities of the creation and design of a tourist product by Ukrainian tour operators in the special conditions of the foreign market. Research methods: theoretical analysis and synthesis of literary and specialized scientific sources, descriptive, comparative, observation and research, questionnaire and design method. Practical significance: the tourist project tour "Modern Carpathians" was developed on the basis of creativity and diversification, the implementation of which will contribute to the development of domestic and inbound tourism during wartime, the improvement of the country's economy in modern conditions, the provision of new jobs for specialists in the tourism industry and the promotion of Ukrainian market of a new tourist product; which will act as an important proof of the development of tourism in Ukraine in the crisis conditions of the martial law and as proof that Ukrainian tourism can withstand any tests. The results can be used in studies on the study of the peculiarities of the creation of a new tourist product and methods of its implementation in the activities of tourist enterprises of Ukraine. It will ensure the flourishing of the tourism industry and economic growth of the country under the influence of external factors and the difficult situation in the country.
Description: Несен К. О. Особливості проектування туристичного продукту : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник Л. В. Безкоровайна. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 66 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18720
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДИПЛОМ НЕСЕН К.О. новий.docxМагістерська робота1.72 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.