Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1880
Title: Розвиток критичного мислення учнів-старшокласників і студентів-першокурсників у навчанні хімії
Authors: Кармазь, Юлія Вікторівна
Keywords: методика навчання хімії
розвиток критичного мислення
студенти-екологи
контрольна група
експериментальна група
methods of teaching chemistry
the development of critical thinking
students of ecologist
a control group
an experimental group
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Робота викладена на 84 сторінках друкованого тексту, містить 11 таблиць та 10 рисунків. Список літератури включає 62 джерела, серед них 18 іноземною мовою. Об’єктом дослідження є процес навчання хімії в закладах загальної середньої та вищої освіти. Предметом дослідження є методика формування критичного мислення у учнів-старшокласників закладу загальної середньої освіти школі та у студентів-першокурсників закладу вищої освіти в навчанні хімії. Методи дослідження теоретичні: порівняльний аналіз джерел наукової педагогічної та методичної літератури, інтерпретація, формулювання висновків; експериментальні: педагогічний експеримент, тестування з визначення рівня, анкетування, аналіз успішності здобувачів освіти. Метою роботи є теоретичне обґрунтування та впровадження методики розвитку критичного мислення учнів-старшокласників і студентів-першокурсників у навчанні хімії. Розроблено методику розвитку критичного мислення учнів при вивченні хімії в старшій школі та студентів-першокурсників при вивченні навчальної дисципліни «Хімія з основами біогеохімії» спеціальності 101 «Екологія». Досліджено формування хімічних компетентностей в учнів-старшокласників і студентів-першокурсників методами розвитку критичного мислення.
EN : In the work 84 pages 11 tables, 10 pictures were used 62 literary sources, including 18 in a foreign language. The objects of the study were: the process of teaching chemistry in institutions of general secondary and higher education. The subject of the research is the methodology for the formation of critical thinking in high school students of a secondary school institution and first-year students of a higher education institution in chemistry education. Theoretical research methods: a comparative analysis of the sources of scientific pedagogical and methodological literature, interpretation, formulation of conclusions; experimental: pedagogical experiment, testing to determine the level, questionnaires, analysis of the success of applicants for education. The purpose of the work is theoretical substantiation and introduction of the method of development of critical thinking of high school students and first-year students in chemistry teaching. A technique for developing the critical thinking of students in the study of chemistry in high school and first-year students in the study of discipline "Chemistry with the basics of biogeochemistry" specialty 101 "Ecology". The formation of chemical competence in high school students and first-year students by methods of development of critical thinking is investigated.
Description: Кармазь Ю. В. Розвиток критичного мислення учнів-старшокласників і студентів-першокурсників у навчанні хімії : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 102 "Хімія" / наук. керівник В. В. Перетятько. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 84 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1880
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри хімії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кармазь.pdfМагістерська робота1.53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.