Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18859
Title: Шляхи підвищення якості продукції та забезпечення її конкурентоспроможності на підприємстві
Authors: Копішинська, Анастасія Юріївна
Keywords: якість
конкурентоспроможність продукції
міжнародний стандарт якості
державний стандарт якості
HACCP
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: 78 сторінок, 11 таблиць, 20 рисунків,. Перелік використаних джерел нараховує 74 найменування. Актуальність теми роботи обумовлена тим, що для отримання конкурентних переваг підприємствам хлібопекарної галузі якість продукції залишається найбільш значущою умовою їх отриманням. Вибудувана система управління якості дозволить покращити показники якості, оптимізувати товарний портфель і стати стратегічним орієнтиром в подальшому розвитку хлібозаводу в період повоєнної відбудови України. Метою кваліфікаційної робити є визначення основних напрямків забезпечення конкурентоспроможності підприємства та розробка рекомендацій щодо отримання конкурентних переваг на ринку хлібобулочних виробів за рахунок поліпшення якості його продукції. Об’єкт дослідження –Товариство з обмеженою відповідальністю «Запорізький хлібозавод №3».. Інформаційну базу роботи становлять чинна законодавча базу, наукова та спеціалізована література з теми дослідження, періодичні статті, монографії, роботи конференцій та доповіді, фінансова звітність ТзДВ «Запорізький хлібозавод №3». В роботі інформація узагальнена та відображена за допомогою таблиць, графіків, схем. Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні основи управління якістю продукції підприємства. На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано якість продукції ТзДВ «Запорізький хлібозавод №3» та запропоновано заходи щодо поліпшення рівня якості продукції для забезпечення її конкурентоспроможності.
EN : Qualification work: 78 pages, 11 tables, 20 figures. The list of used sources includes 74 names. The relevance of the topic of the work is due to the fact that in order to obtain competitive advantages for enterprises in the bakery industry, the quality of products remains the most significant condition for obtaining them. The built-in quality management system will improve quality indicators, optimize the product portfolio and become a strategic reference point in the further development of the bakery during the post-war reconstruction of Ukraine. The object of the study is Zaporizhia Bakery No. 3 Limited Liability Company. The information base of the work consists of the current legislative base, scientific and specialized literature on the topic of research, periodical articles, monographs, conference proceedings and reports, financial statements of TzDV "Zaporizhsky Hlibozavod No. 3". In the work, the information is summarized and displayed using tables, graphs, and diagrams. During the performance of the work, the theoretical foundations of the company's product quality management were considered. On the basis of the theoretical material, the quality of the products of Zaporizhzhya Hlibozavod No. 3 TzDV was analyzed and measures were proposed to improve the level of product quality to ensure its competitiveness.
Description: Копішинська А. Ю. Шляхи підвищення якості продукції та забезпечення її конкурентоспроможності на підприємстві : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Н. М. Гуржій. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 78 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18859
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kopishinska.pdfМагістерська робота1.96 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.