Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18869
Title: Використання Digital інструментів для промоції і продажу в аптечному бізнесі
Authors: Зубачов, Андрій Михайлович
Keywords: маркетинг
реклама
мобільні додатки
цифрові тренди
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота викладена на 102 сторінках друкованого тексту, містить 12 таблиць, 1 рисунок, 2 додатки. Перелік посилань включає 50 джерел, з них 8 іноземною мовою. Об’єктом дослідження є стан функціонування вітчизняного фармацевтичного ринку, процеси промоції і продажу в аптечному бізнесі з використанням Digital інструментів. Метою кваліфікаційної роботи є вивчення особливостей формування системи діджитал-маркетингу для підтримки конкурентоспроможності підприємств в аптечному бізнесі і розробка практичних рекомендацій, спрямованих на вдосконалення процесів промоції і продажу за допомогою Digital інструментів. Відповідно до поставленої мети в роботі вирішені такі завдання:  проаналізовано сучасний стан та тенденції використання Digital інструментів в аптечному бізнесі;  визначено ключові Digital канали та платформи у системі просування лікарських засобів та фармацевтичних брендів;  досліджено сприйняття Digital промоційних кампаній споживачами аптечного ринку;  розроблено рекомендації щодо розробки маркетингових стратегій для підвищення ефективності онлайн-продажів в аптечному бізнесі. Методологічною основою наукового дослідження є закони діалектичного пізнання, фундаментальні положення маркетингу. Обґрунтування теоретико-методологічних положень і прикладних результатів здійснювалося на принципах системного підходу, з використанням загальнонаукових і спеціальних методів досліджень економічних процесів: метод порівняльного аналізу, графічні методи, синергетичний метод, кількісний та якісний аналіз, аналіз соціальних медіа, контент-аналіз, SWOT-аналіз. У процесі дослідження отримано такі наукові результати, яким притаманна наукова новизна: удосконалено: - модель інтегрованої Digital маркетингової комунікації для аптечного бізнесу; набули подальшого розвитку: - розширено систему індикаторів для вимірювання ефективності Digital кампаній в аптечному бізнесі; - класифікація факторів впливу на лояльність споживачів аптечного ринку у цифровому просторі; - розвинуто Digital стратегію промоції та збільшення продажів в аптечному бізнесі. Одержані результати та розроблені рекомендації становлять методичну основу забезпечення підвищення рівня взаємодії з клієнтами аптечного ринку у цифровому просторі, оптимізації рекламного бюджету та збільшення продажів. Висновки та рекомендації наведені в кваліфікаційній роботі магістра можуть бути використані в роботі вітчизняних аптек, що дозволить підвищити ефективність реалізації Digital стратегії для забезпечення ефективної промоції та збільшення продажів в аптечному бізнесі, залучення нових та підвищення лояльності споживачів аптечного ринку у цифровому просторі.
EN : The work is presented on 102 pages of printed text, contains 12 tables, 1 figures, 2 annex. The list of referеnces includes 50 sources, 8 of them in foreign languages. The object of the study is the state of functioning of the domestic pharmaceutical market, promotion and sales processes in the pharmacy business using digital tools. The purpose of the qualification work is to study the features of the formation of a digital marketing system to support the competitiveness of enterprises in the pharmacy business and to develop practical recommendations aimed at improving the processes of promotion and sales using digital tools. In accordance with the set goal, the paper solved the following tasks:  analyzed the current state and trends in the use of Digital tools in the pharmacy business;  identifies key digital channels and platforms in the system of promotion of medicines and pharmaceutical brands  the perception of digital promotional campaigns by consumers of the pharmacy market;  developed recommendations for developing marketing strategies to improve the efficiency of online sales in the pharmacy business. The methodological basis of the research is the laws of dialectical cognition and the fundamental principles of marketing. The substantiation of theoretical and methodological provisions and applied results was carried out on the principles of a systematic approach, using general scientific and special methods of researching economic processes: comparative analysis, graphical methods, synergistic method, quantitative and qualitative analysis, social media analysis, content analysis, SWOT analysis. In the course of the study, the following scientific results were obtained, which are characterized by scientific novelty: improved:  a model of integrated digital marketing communication for the pharmacy business; were further developed:  the system of indicators for measuring the effectiveness of digital campaigns in the pharmacy business was expanded;  classification of factors influencing consumer loyalty in the pharmacy market in the digital space;  a digital strategy for promoting and increasing sales in the pharmacy business was developed. The obtained results and developed recommendations form a methodological basis for ensuring an increase in the level of interaction with customers of the pharmacy market in the digital space, optimization of the advertising budget and increase in sales. The conclusions and recommendations presented in the master's thesis can be used in the work of domestic pharmacies, which will increase the efficiency of the implementation of the Digital strategy to ensure effective promotion and increase sales in the pharmacy business, attract new and increase the loyalty of pharmacy market consumers in the digital space.
Description: Зубачов А. М. Використання Digital інструментів для промоції і продажу в аптечному бізнесі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник О. Г. Череп. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 102 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18869
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зубачов_Маркетинг_2023.pdfМагістерська робота17.76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.