Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18870
Title: Управління маркетинговими комунікаціями між організацією та кінцевим споживачем
Authors: Дяченко, Єлизавета Михайлівна
Keywords: маркетинг
маркетингові комунікації
SEO оптимізація
контент маркетинг
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: 76 сторінок, 4 таблиці, 13 рисунків. Перелік використаних джерел нараховує 71 найменування. Актуальність теми роботи обумовлена тим, що ефективність фінансово- господарської діяльності організації залежить від її здатності швидко адаптуватися до мінливих умов та шукати шляхи оптимізації свого функціонування та розвитку. Особливого значення набуває зв'язок споживача із компанією, а також між компанією та посередниками. Маркетингова політика комунікацій направлена на побудову позитивних відносин із цільовими споживачами та забезпечення довгострокових взаємовідносин із ними. Метою кваліфікаційної роботи є розробка рекомендацій щодо удосконалення політики маркетитнгових комунікацій підприємства зі споживачами. Об’єкт дослідження –політика маркетингових комунікацій ТОВ «Sandora» зі своїми споживачами. Інформаційну базу роботи становлять чинна законодавча базу, наукова та спеціалізована література з теми дослідження, періодичні статті, монографії, роботи конференцій та доповіді, звітні дані ТОВ «Sandora». В роботі інформація узагальнена та відображена за допомогою таблиць, графіків, схем. Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні основи маркетингової комунікаційної політики. На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано основні елементи маркетингової комунікаційної політики ТОВ «Sandora» та запропоновано ряд заходів щодо підвищення ефективності маркетингових комунікацій.
EN : Qualification work: 76 pages, 4 tables, 13 figures. The list of used sources includes 71 names. The relevance of the topic of the work is due to the fact that the effectiveness of the organization's financial and economic activity depends on its ability to quickly adapt to changing conditions and look for ways to optimize its functioning and development. The relationship between the consumer and the company, as well as between the company and intermediaries, is of particular importance. The marketing policy of communications is aimed at building positive relations with target consumers and ensuring long-term relationships with them. The purpose of the qualification work is to develop recommendations for improving the company's marketing communications policy with consumers. The object of the study is the policy of marketing communications of "Sandora" LLC with its consumers. The information base of the work consists of the current legislative base, scientific and specialized literature on the topic of research, periodical articles, monographs, conference proceedings and reports, reporting data of Sandora LLC. In the work, the information is summarized and displayed using tables, graphs, and diagrams. During the work, the theoretical foundations of marketing communication policy were considered. On the basis of the theoretical material, the main elements of the marketing communication policy of "Sandora" LLC were analyzed and a number of measures were proposed to improve the effectiveness of marketing communications.
Description: Дяченко Є. M. Управління маркетинговими комунікаціями між організацією та кінцевим споживачем : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" /наук. керівник Н. М. Гуржій. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 76 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18870
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dyachenko E..pdfМагістерська робота897.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.