Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1892
Title: | Соціально-педагогічні умови формування лідерських якостей старшокласників у діяльності учнівського самоврядування |
Authors: | Сивак, Вікторія Анатоліївна |
Keywords: | лідер лідерські якості учнівське самоврядування формування дослідження соціально-педагогічні умови leader leadership qualities student self-government high school students formation research social and pedagogical conditions |
Issue Date: | 2020 |
Abstract: | UA : Кваліфікаційна робота: 108 с., 7 таблиць, 6 рисунків, 80джерел, 7додатків.
Об’єкт дослідження: процес формування лідерських якостей старшокласників.
Предмет дослідження: соціально-педагогічні умови формування лідерських якостей старшокласників у діяльності учнівського самоврядування.
Мета дослідження: визначити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити соціально-педагогічні умови формування лідерських якостей старшокласників у діяльності учнівського самоврядування.
Методи дослідження: аналіз нормативної документації, соціально-педагогічної, психологічної літератури, систематизація та узагальнення, анкетування, опитування, визначення потенціалу учнівського самоврядування як засобу розвитку лідерських якостей.
Теоретичне значення роботи полягає у системному підході до формування лідерських якостей старшокласників.
Практичне значення роботи полягає у перевірці, аналізі та підвищенні рівня лідерських якостей старшокласників. Експеримент проводився в природних умовах освітнього процесу. Метою проведення даної експериментальної роботи полягало в перевірці показників рівнів сформованості лідерських якостей старшокласників у діяльності учнівського самоврядування закладу загальної середньої освіти.
Галузь використання: заклади освіти. EN : Qualification work consists of introduction, 2 parts, conclusions, list literature (80 subjects), 7 applications on 20 pages. Qualified volume of work is 108 pages, 90 of which are basic text. There are 7 tables and 6 figures. The theoretical significance of the work is that it defines the pedagogical conditions that contribute to the formation of leadership qualities of high school students. Object of study: the process of forming leadership qualities of high school students. Subject of research: social and pedagogical conditions of formation of leadership qualities of high school students in the activity of student self-government. Purpose of the study: to determine, theoretically substantiate and experimentally test the socio-pedagogical conditions of formation of leadership qualities of high school students in the activity of student self-government. The objectives of the study are: 1. To analyze the essence and structure of the key concepts of the research: «leadership qualities», «student self-government». 2. To reveal the content, forms and methods of formation of leadership qualities of high school students. 3. To define and scientifically substantiate the socio-pedagogical conditions of formation of leadership qualities of high school students in the activity of student self-government. 4. Experimentally check the effectiveness of socio-pedagogical conditions for the formation of leadership qualities of old |
Description: | Сивак В. А. Соціально-педагогічні умови формування лідерських якостей старшокласників у діяльності учнівського самоврядування : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Л. О. Сущенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 108 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1892 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sivak V.A.pdf | Магістерська робота | 1.59 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.