Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18932
Title: Формування лояльності персоналу як маркетинговий інструмент забезпечення конкурентної переваги підприємства
Authors: Бондар, Максим Леонідович
Keywords: корпорація
концепція внутрішнього маркетингу
маркетингові комунікації
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота викладена на 104 сторінках друкованого тексту, містить 6 таблиць, 16 рисунків, 6 додатків. Перелік посилань включає 60 джерел, з них 11 іноземною мовою. Об’єктом магістерської роботи є підприємство, що розвивається, та розробляє і впроваджує управлінські заходи щодо реалізації успішної стратегії корпоративного розвитку з позицій концепції внутрішнього маркетингу в конкурентному середовищі. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти формування та підвищення лояльності персоналу до ПрАТ "Карлсберг Україна" з позицій концепції внутрішнього маркетингу та в умовах конкурентного середовища. Метою кваліфікаційної роботи магістра є аналіз діяльності з позиції концепції внутрішнього маркетингу та принципів соціально відповідального бізнесу, а також розробка рекомендацій для ПрАТ "Карлсберг Україна" щодо формування лояльності персоналу як маркетингового інструменту забезпечення конкурентної переваги підприємства. Відповідно до поставленої мети в роботі вирішено завдання:  досліджено теоретичні аспекти використання чинника лояльності персоналу в системі управління підприємством діяльності з позиції концепції внутрішнього маркетингу;  досліджено систему маркетингових комунікацій підприємства, зокрема особисті продажі як чинник формування лояльності працівників до підприємства;  проаналізовано основні показники фінансово-господарської діяльності ПрАТ "Карлсберг Україна";  проаналізовано ефективність впровадження політики відповідального ставлення ПрАТ "Карлсберг Україна" до працівників як чинник формування та підвищення їх лояльності  визначено шляхи підвищення лояльності персоналу в корпоративних структурах в умовах концепції внутрішнього маркетингу. У роботі використано такі методи дослідження: системний, комплексний та структурно-функціональний підхід, економічний аналіз, кількісний аналіз, методи дедукції та індукції, аналізу та синтезу. Одержані результати та їх новизна: розвинуто понятійний апарат сутності поняття «лояльність персоналу» до підприємства»; впроваджено управлінські інструменти персонал-маркетингу з позицій дотримання принципів відповідального бізнесу підприємства для формування лояльності та забезпечення задоволеності персоналу для досягнення цілей успішності підприємства в умовах конкуренції; розроблено заходи, спрямовані на підвищення лояльності персоналу в корпоративних структурах в умовах концепції внутрішнього маркетингу на прикладі підприємства харчової промисловості. Практичне значення одержаних результатів. Пропозиції щодо підвищення лояльності персоналу з позицій концепції внутрішнього маркетингу можуть бути використані в системі менеджменту вітчизняних підприємств для досягнення цілей успішності їх практичної діяльності в умовах конкурентного середовища з урахуванням нестабільності ринку зумовленого воєнним станом.
EN : The work is presented on 104 pages of printed text, contains 6 tables, 16 figures, 6 annex. The list of referеnces includes 60 sources, 11 of them in foreign languages. The object of the master's thesis is a developing enterprise that develops and implements management measures to implement a successful corporate development strategy from the standpoint of the concept of internal marketing in a competitive environment. The subject of the research is theoretical and practical aspects of forming and increasing staff loyalty to PJSC "Carlsberg Ukraine" from the standpoint of the concept of internal marketing and in a competitive environment. The purpose of the master's thesis is to analyze the activities from the perspective of the concept of internal marketing and the principles of socially responsible business, as well as to develop recommendations for PJSC "Carlsberg Ukraine" on the formation of staff loyalty as a marketing tool to ensure the competitive advantage of the enterprise. In accordance with the aim, the paper solves the following tasks:  the theoretical aspects of using the factor of staff loyalty in the enterprise management system are investigated from the standpoint of the concept of internal marketing;  investigated the system of marketing communications of the enterprise, in particular personal sales as a factor in the formation of employee loyalty to the enterprise;  analyzes the main indicators of financial and economic activity of PJSC "Carlsberg Ukraine";  analyzes the effectiveness of implementing the policy of responsible attitude of PJSC "Carlsberg Ukraine" to employees as a factor in the formation and increase of their loyalty  identified ways to increase staff loyalty in corporate structures in the context of the concept of internal marketing. The following research methods were used in the study: systemic, complex and structural-functional approach, economic analysis, quantitative analysis, methods of deduction and induction, analysis and synthesis. The results and their novelty: the conceptual apparatus of the essence of the concept of "staff loyalty" to the enterprise is developed; management tools of staff marketing are introduced from the standpoint of compliance with the principles of responsible business of the enterprise to form loyalty and ensure staff satisfaction to achieve the goals of enterprise success in a competitive environment; measures aimed at increasing staff loyalty in corporate structures in the context of the concept of internal marketing on the example of a food processing enterprise are developed. Practical significance of the results. Proposals for increasing staff loyalty from the standpoint of the concept of internal marketing can be used in the management system of domestic enterprises to achieve the goals of success of their practical activities in a competitive environment, taking into account the instability of the market due to martial law.
Description: Бондар М. Л. Формування лояльності персоналу як маркетинговий інструмент забезпечення конкурентної переваги підприємства : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник О. Г. Череп. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 104 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18932
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бондар_Маркетинг_2023.pdfМагістерська робота18.65 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.