Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18933
Title: Розширення сегменту ринку продукції масового споживання в умовах соціально-економічної кризи
Authors: Хамаха, Сабіна Денисівна
Keywords: рітейл
обмеження
управління
товари масового споживання
retail
restrictions
management
consumer goods
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Актуальність теми кваліфікаційної роботи «Розширення сегменту ринку продукції масового споживання в умовах соціально- економічної кризи» зумовлена фактичним соціально-економічним станом суспільства в умовах широкомасштабної військової агресії Росії та економічними наслідками такої ситуації для вітчизняних підприємств та споживачів-громадян. Мета кваліфікаційної роботи – розробити оптимальну схему розшерення ринку та каналів збуту продукції масового споживання. Обʼєкт дослідження – мережа роздрібної торгівлі товарами масового споживання, зокрема продукти харчування, текстиль та інше. Предмет дослідження – статистика торгівлі товарами масового споживання в України та світі. В роботі розкривається структура ринку, його ключові показники попиту, ціни та сегментів споживання, споживачі та джерела пропозиції, основні канали розподілу та способи просування торгових марок та товарних позицій. Розглядаються теорія та понятійний апарат із зазначеного питання, основні категорії та методи організації оптової та роздрібної торгівлі, логістика систем розподілу товарів масового споживання. Приводяться факти і статистика за останній звітний період.
EN : The relevance of the subject of the qualification work "Expansion of the market segment of mass consumption products in the conditions of socio-economic crisis" is determined by the actual socio-economic state of society in the conditions of large-scale military aggression of Russia and the economic consequences of such a situation for domestic enterprises and consumer-citizens. The purpose of the qualification work is to develop an optimal scheme for expanding the market and sales channels for mass consumption products. The object of the study is a retail network of consumer goods, including food, textiles, and others. The subject of the study is the statistics of trade in consumer goods in Ukraine and the world. The work reveals the structure of the market, its key indicators of demand, prices and consumption segments, consumers and sources of supply, main distribution channels and methods of promoting brands and product lines. The theory and conceptual apparatus of the mentioned issue, the main categories and methods of organizing wholesale and retail trade, logistics of distribution systems of mass consumption goods are considered. Facts and statistics for the last reporting period are given.
Description: Хамаха С. Д. Розширення сегменту ринку продукції масового споживання в умовах соціально- економічної кризи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. С. Верітова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 57 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18933
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Хамаха_С_2023.pdfМагістерська робота1.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.