Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1896
Title: Тренди візуальної комунікації в українських глянсових журнальних виданнях
Other Titles: Trends in Visual Communication in Ukrainian Glossy Magazine Editions
Authors: Коваль, Анастасія Сергіївна
Keywords: візуальна комунікація
глянсові журнальні видання
електронні видання
візуальні образи
друковані глянсові журнальні видання
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Тема роботи – «Тренди візуальної комунікації в українських глянсових журнальних виданнях». Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Основний обсяг роботи – 88 сторінок, список використаних джерел включає 85 найменувань, викладених на 7 сторінках. Об’єктом дослідження магістерської роботи є друковані та електронні (сайт та сторінка у Instagram) версії українських глянсових журнальних видань «Elle», «Cosmopolitan», «Pink», що були опубліковані у березні-серпні 2019 року. Предметом дослідження є складові візуальної комунікації друкованих та електронних глянсових журнальних видань: фотографії, графічні зображення, анімовані зображення та відео. Мета роботи полягає у дослідженні трендів візуальної комунікації в українських глянсових журнальних виданнях. Реалізація мети передбачає виконання наступних завдань: 1. Обґрунтувати теоретичні засади візуальної комунікації українського глянцю для жінок. 2. Окреслити сукупність засобів візуалізації у друкованих та електронних глянсових журнальних видань. 3. Визначити роль візуальних образів у комунікації глянсових видань. 4. Встановити тенденції поширення візуальних образів в українських глянсових журнальних виданнях. Методологічну та теоретичну основу становлять праці науковців Р. Анкера, Т. Ван Ліувена, Б. Кох, А. Кромської, П. Лестера, К. Мельхіондо, Д. Мошера, М. Опалєва, Т. Прокопович, М Сайто, А. Світич, Р. Толстякова, О. Хамули, Н. Хочмана, В. Шевченко, М. Щербини та інших. Методи дослідження. У роботі застосовувалися методи синтезу, дедукції, індукції та контент-аналізу. Новизна роботи полягає у тому, що: – вперше здійснено порівняльний аналіз трендів використання візуальних образів у друкованих і електронних версіях українських глянсових журнальних видань; – конкретизовано роль візуальних образів у глянсових журнальних виданнях; – набуло подальшого розвитку дослідження візуальної комунікації в електронних та друкованих медіа. Практичне значення результатів. Висновки дослідження можуть бути використані у діяльності редакцій друкованих та електронних глянсових журнальних видань, а також під час підготовки фахівців із візуальної комунікації. Теоретичне значення результатів полягає у тому, матеріали дослідження можуть бути використані для подальших наукових робіт на тему використання візуальних образів у сучасних друкованих і електронних ЗМІ.
EN : Koval A.S. Trends in Visual Communication in Ukrainian Glossy Magazine Editions. Zaporizhzhia, 2019. 112 p. The diploma paper discusses the trends in electronic and print Ukrainian glossy magazine editions. Actuality of the qualification paper is caused by the dynamic transformations of visual images, as well as the components of visual communication in print and electronic editions. Visual images play important role in glossy magazines since they are the primary means of communication with audience. The goal of the work is to explore trends in visual Communication in Ukrainian Glossy Magazine Editions. The realization of the goal involves assuming the following tasks: 1. To justify theoretical background of visual communication in Ukrainian glossy magazines for women. 2. To outline a set of visualization tools in print and electronic glossy magazines. 3. To define the role of visual images in the communication of glossy magazine editions. 4. To identify trends in sharing visual images in electronic and print glossy magazines in Ukraine. Methods of research are content analysis, deduction and induction. In the result of the research paper there were analyzed visual messages in Ukrainian glossy magazine editions «Elle», «Cosmopolitan», «Pink». The research proved that the dominant visual image in electronic and print glossy magazine editions is “Beauty”, represented by subcategory “Human”. There was observed pattern in the frequency of use of visual images in glossy editions.
Description: Коваль А. С. Тренди візуальної комунікації в українських глянсових журнальних виданнях : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник К. Г. Сіріньок-Долгарьова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 113 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1896
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
А. С. Коваль.pdfМагістерська робота2.45 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.