Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18963
Title: Соціально-педагогічна допомога дітям з подолання посттравматичного синдрому під час воєнного стану
Authors: Лось, Тетяна Олександрівна
Keywords: посттравматичний синдром
травматичні події
соціально-педагогічна допомога
воєнний стан
реабілітація
post-traumatic syndrome
traumatic events
social-educational assistance
martial law
rehabilitation
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: 63 с., 52 джерел. Об’єктом дослідження є посттравматичний синдром у дітей під час воєнного стану. Предметом дослідження є соціально-педагогічна допомога дітям під час подолання посттравматичного синдрому в умовах воєнного стану. Мета роботи: теоретично обґрунтувати поняття «посттравматичний стресовий розлад у дітей», проаналізувати сучасні підходи та розробити програму соціально-педагогічної допомога дітям під час подолання посттравматичного синдрому в умовах воєнного стану. У процесі дослідження виконано такі завдання: 1) проаналізовано теоретичні засади вивчення посттравматичного стресового розладу у дітей в умовах воєнного стану; 2) досліджено причини та ознаки посттравматичного стресового розладу під час воєнного стану у дітей; 3) визначено сучасні підходи соціальної реабілітації дітей з посттравматичним стресовим розладом; 3) розроблено програму соціально-педагогічної допомоги дітям під час подолання посттравматичного синдрому в умовах воєнного стану. Дослідження велося із застосуванням теоретичних методів, що передбачає аналітичний огляд літератури з метою обґрунтування посттравматичного синдрому населення в Україні в період воєнного стану загалом та особливості його переживання дітьми; синтез, узагальнення. Для виявлення особливостей посттравматичного синдрому у дітей використано емпіричні методи. Наукова новизна роботи полягає в розробці авторської програми соціально-практичної допомоги дітям з посттравматичним синдром в умовах воєнного стану. Сфера застосування. Результати дослідження можуть бути використані соціальними педагогами та психологами навчальних закладах різних типів, а також працівниками соціальних служб, волонтерських організацій під час професійної допомоги дітям з посттравматичним синдромом.
EN : To perform the qualification work 52 scientific sources were processed, contains 63 pages. The object of the research is post-traumatic syndrome in children during martial law. The subject of the research is socio-pedagogical assistance to children during the overcoming of post-traumatic syndrome in the conditions of martial law. The aim of the work: to theoretically substantiate the concept of «post-traumatic stress disorder in children», to analyze modern approaches and to develop a program of socio-pedagogical assistance to children during the overcoming of post-traumatic syndrome in the conditions of martial law. In the process of research, the following tasks were completed: 1) the theoretical foundations of the study of post-traumatic stress disorder in children under martial law were analyzed; 2) investigated the causes and signs of post-traumatic stress disorder in children during martial law; 3) modern approaches to social rehabilitation of children with post-traumatic stress disorder are defined; 3) a program of socio-pedagogical assistance to children during the overcoming of post-traumatic syndrome in the conditions of martial law was developed. The research was conducted using theoretical methods, which involves an analytical review of the literature in order to substantiate the post-traumatic syndrome of the population in Ukraine during the period of martial law in general and the specifics of its experience by children; synthesis, generalization. Empirical methods were used to identify the features of post-traumatic syndrome in children. The scientific novelty of the work consists in the development of the author’s program of social and practical assistance to children with post-traumatic syndrome in the conditions of martial law. Scope of application. The results of the study can be used by social pedagogues and psychologists in educational institutions of various types, as well as by workers of social services and volunteer organizations during professional assistance to children with post-traumatic syndrome.
Description: Лось Т. О. Соціально-педагогічна допомога дітям з подолання посттравматичного синдрому під час воєнного стану : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Ю. Р. Мацкевіч. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 63 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18963
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МР Лось Т. О..pdfМагістерська робота829.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.