Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18968
Title: Психологічні особливості психокорекції самооцінки у підлітковому віці
Authors: Клименко, Ганна Валеріївна
Keywords: самооцінка
самосвідомість
самосприйняття
Я-концепція
саморефлексія
програма психокорекції
self-assessment
self-awareness
self-perception
self-concept
self-reflection
psychocorrection program
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Робота викладена на 94 сторінках друкованого тексту, 14 таблиць, 3 рисунка. Перелік посилань включає 37 джерел. Об’єкт дослідження – психологічні особливості формування самооцінки підлітків. Успішність особистісної самореалізації, постановки цілей та вирішення задач залежить від самооцінки особистості. Прагнення до активної самореалізації притаманне саме підліткам. Маючи значні внутрішні ресурси для саморозвитку, підлітки досить специфічно освоюють реальність і власне буття та потребують додаткової уваги та підтримки в контексті самопізнання. Самооцінка – це цінність, яка приписується індивідом самому собі або окремим своїм якостям. В якості основного критерія оцінювання виступає система особистісних смислів індивіда. Головні функції, які виконуються самооцінкою, - регуляторна, на основі якої відбувається рішення задач особистісного вибору та захист, забезпечуючий відносну стабільність і незалежність особистості. Значну роль у формувані самооцінки грають оцінки оточуючих і досягнення індивіда. Наукова новизна полягає у розробці та впровадженні програми психокорекції самоооцінки враховуючи історичні фактори та реаліїї життя українських підлтків.
EN : The work is presented on 94 pages of printed text, 14 tables, 3 figures. The list of references includes 37 sources. The object of the research is the psychological features of the formation of self-esteem of teenagers. The success of personal self-realization, setting goals and solving problems depends on the self-esteem of the individual. The desire for active self-realization is characteristic of teenagers. Having significant internal resources for self-development, teenagers master reality and their own existence in a rather specific way and need additional attention and support in the context of self-discovery. Self-esteem is the value that an individual attributes to himself or to his individual qualities. The system of personal meanings of an individual acts as the main evaluation criterion. The main functions performed by self-esteem are regulatory, on the basis of which problems of personal choice are solved and protection, ensuring the relative stability and independence of the individual. A significant role in the formed self-esteem is played by the evaluations of others and the individual's achievements. The scientific novelty consists in the development and implementation of a program of psychocorrection of self-esteem, taking into account historical factors and the realities of the life of Ukrainian teenagers.
Description: Клименко Г. В. Психологічні особливості психокорекції самооцінки у підлітковому віці : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Т. В. Скрипаченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 94 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18968
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Клименко Г.В..pdfМагістерська робота976.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.