Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18974
Title: Особливості професійного вигорання вчителів початкових класів в умовах дистанційного навчання воєнного часу
Authors: Оніщенко, Надія Сергіївна
Keywords: професійне вигорання
тривожність
педагогічні працівники
тренінгова програма
чинники
воєнний стан
professional burnout
anxiety
educational staff
training program
factors
martial status
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Робота викладена на 65 сторінках друкованого тексту, 3 додатків. Перелік посилань включає 26 джерел. Об’єктом дослідженя є професійне вигорання вчителів початкових класів. Більшу частину життя кожної людини складає робота. Буває, що заняття, котрі раніше викликали зацікавлення, наповнювали, стали рутинними та почали дратувати. Всі здобутки не радують, колеги починають дратувати, а новизна і складні завдання викликають хвилювання. Це перші ознаки професійного вигорання. Зазначимо, що вигорання дуже сильно впливає на людей, негативно відображається на роботі, а найстрашнішим є те, що цього можна не усвідомити. Сьогодення диктує свої правила, люди – заручники умов, в яких доводиться перебувати. Дослідженнями емоційного і професійного вигорання почало цікавитись велика кількість людей, адже виникло загострення цієї проблеми. Актуальність цього питання можна пояснити недостатнім ступенем підтримки педагогів, попередження синдрому вигорання при дистанційному навчанні в умовах воєнного стану. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що: узагальнено психологічний зміст поняття «професійне вигорання» крізь призму специфіки педагогічної діяльності вчителів початкових класів в умовах дистанційного навчання воєнного часу; розроблення тренінгової програми, спрямованої на подолання професійного вигорання вчителів початкової школи.
EN : The work is presented on 65 pages of printed text, 3 appendices. The list of references includes 26 sources. The object of the research is professional burnout of primary school teachers. Most of the life of every person is work. It happens that classes that previously aroused interest, filled, became routine and started to annoy. All achievements are not pleasing, colleagues start to annoy, and novelty and difficult tasks cause excitement. These are the first signs of professional burnout. It should be noted that burnout has a very strong effect on people, negatively affects work, and the worst thing is that you may not realize it. The present dictates its own rules, people are hostages of the conditions in which they have to live. A large number of people began to be interested in the research of emotional and professional burnout, because there was an aggravation of this problem. The relevance of this issue can be explained by the insufficient degree of support for teachers, prevention of burnout syndrome during distance learning in martial law conditions. The scientific novelty of the study is that: the psychological content of the concept of "professional burnout" is generalized through the prism of the specifics of the pedagogical activity of primary school teachers in the conditions of distance learning during wartime; development of a training program aimed at overcoming professional burnout of primary school teachers.
Description: Оніщенко Н. С. Особливості професійного вигорання вчителів початкових класів в умовах дистанційного навчання воєнного часу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Ю. А. Паскевська. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 65 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18974
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Оніщенко Н.С..pdfМагістерська робота1.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.