Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18994
Title: Воєнно-кінематографічний контент у фокусі вітчизняних ЗМІ
Authors: Яговець, Микита Сергійович
Keywords: воєнно - кінематографічний контент
громадська думка
вітчизняне кіно
зарубіжне кіно
military cinematic content
public opinion
national cinema
foreign cinema
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Тема магістерської роботи: «Воєнно-кінематографічний контент у фокусі вітчизняних ЗМІ» Обсяг основного тексту: 84 сторінки. Кількість викристаних джерел: 73 Мета дослідження – на основі аналізу ЗМІ дослідити воєннокінематографічний контент з метою розкриття його ролі та впливу на глядачів в довоєнний час та періоду повномаштабного вторгнення росії в Україну. Мета роботи передбачає виконання певних завдань: 1. Аналіз вмісту: дослідити і аналізувати вміст воєнно-кінематографічного контенту, створеного вітчизняними ЗМІ, включаючи фільми, документальні стрічки, телепрограми тощо. Розглянути жанри, тематику, ідеологічні та емоційні аспекти цього контенту. 2. Вплив на громадську думку: вивчити вплив воєнно-кінематографічного контенту на уявлення та погляди глядачів щодо війни, військових конфліктів, воєнної стратегії, героїзму та страждань. 3. Аналіз структури та стилістики: проаналізувати структуру та стилістику використання воєнної тематики в ЗМІ. Визначити, які підходи використовуються для представлення військової тематики, їх ефективність та вплив на аудиторію. 4. Вивчення інформаційного впливу: розгляд впливу воєннокінематографічного контенту на формування певних стереотипів, уявлень та світогляду у суспільстві. 5. Оцінка медіастратегії: дослідження стратегій ЗМІ в створенні та розповсюдженні воєнно-кінематографічного контенту, їхня мета та способи впливу на аудиторію. 4 Об’єктом дослідження є військове кіно, вітчизняні та закордонні ЗМІ, а саме такі як: 24 канал, Детектор медиа, zahid.net, suspilne.media, Українська правда. Предметом дослідження є структура, зміст, тематика, контенту, стиль подання, роль у формуванні громадської думки та вплив на сприйняття аудиторією Отримані результати: досліджено і проаналізованно вміст воєннокінематографічного контенту, створеного вітчизняними ЗМІ, включаючи фільми, документальні стрічки, телепрограми тощо. Розглянуто жанри, тематика, ідеологічні та емоційні аспекти цього контенту. Вивчено вплив воєннокінематографічного контенту на уявлення та погляди глядачів щодо війни, військових конфліктів, воєнної стратегії, героїзму та страждань. проаналізована структура та стилістистика використання воєнної тематики в ЗМІ. Визначено, які підходи використовуються для представлення військової тематики, їх ефективність та вплив на аудиторію. Розглянуто вплив воєннокінематографічного контенту на формування певних стереотипів, уявлень та світогляду у суспільстві.
EN : The Master’s paper is dedicated to the analysis of presenting, covering the war topic by media. The purpose of the study is to analyze the military cinematic content in order to reveal its role and influence on viewers in the pre-war period and the period of Russia's full-scale invasion of Ukraine. The aim of the study is to fulfill certain tasks: 1. Content analysis: to research and analyze the content of military cinematic content created by the national media, including films, documentaries, television programs, etc. Consider the genres, themes, ideological and emotional aspects of this content. 2. Influence on public opinion: to study the impact of military cinematic content on viewers' perceptions and views of war, military conflicts, military strategy, heroism and suffering. 3. Analyze the structure and style: analyze the structure and style of the use of military themes in the media. Determine what approaches are used to present military topics, their effectiveness and impact on the audience. 4. Study of information influence: to consider the impact of military cinematic content on the formation of certain stereotypes, perceptions and worldview in society. 5. Evaluation of media strategy: study of media strategies in the creation and distribution of military cinematic content, their purpose and ways of influencing the audience. The object of the study is military cinema, domestic and foreign media, namely: Channel 24, Detector Media, Zahid.net, Suspilne.media, and Ukrainska Pravda. The subject of the study is the structure, content, themes, content, style of presentation, role in shaping public opinion and influence on audience perception. 6 Results obtained: the content of military cinematic content created by the national media, including films, documentaries, television programs, etc. was studied and analyzed. The genres, themes, ideological and emotional aspects of this content are analyzed. The influence of military cinematic content on viewers' perceptions and views of war, military conflicts, military strategy, heroism and suffering is studied. The influence of military and cinematic content on the formation of certain stereotypes, perceptions and worldview in society is considered.
Description: Яговець М. С. Воєнно-кінематографічний контент у фокусі вітчизняних ЗМІ : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник В. В. Костюк. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 84 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18994
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yagovez 2023.pdfМагістерська робота1.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.