Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18997
Title: Обґрунтування показників психофізіологічної та фізичної готовності дітей 5-6 років до навчання в закладах середньої освіти
Authors: Бірюк, Ганна Анатоліївна
Keywords: фізична підготовленість
психофізичні показники
індекс робінсона
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра складається з 68 сторінок, 12 таблиць, 3 рисунків, 54 літературних джерел. Об'єкт дослідження – показники психофізіологічного стану та фізичної підготовленості. Мета роботи – вивчення показників психофізичної та фізичної готовності стану організму дітей віком 5-6- років до систематичного навчання в закладах середньої освіти. Методи дослідження – теоретичний аналіз науко-методичної літератури, показники психофізичної підготовленості (за методикою Дубогай О.Д.), показники серцево-судинної системи (ЧСС, АТс, АТд, АТп, індекс Робінсона, індекс Руф’є), показники дихальної системи (ЧД, ЗД на вдиху, ЗД на видиху), показники фізичної підготовленості (швидкісна сила, вибухова сила, координація у циклічних локомоціях, гнучкість), методи математичної статистики. В умовах експерименту більш високий рівень в показниках психофізичної підготовленості був у хлопчиків і дівчат з оцінкою «вище середнього» експериментальної групи. Показники функціонального стану серцево-судинної та дихальної систем у хлопчиків і дівчат віком 5-6 років не виходили за межі вікових норм. Більшість показників фізичної готовності хлопчиків і дівчат на початку експерименту були на «середньому рівні», наприкінці експерименту у хлопчиків і дівчат покращились показники, крім показника гнучкості, який залишався на низькому рівні.
EN : The master's thesis consists of 68 pages, 12 tables, 3 figures, and 54 literary sources. The object of research is indicators of psychophysiological state and physical fitness. The purpose of the work is to study indicators of psychophysical and physical readiness of the body of children aged 5-6 years for systematic education in secondary education institutions. Research methods – theoretical analysis of scientific and methodological literature, indicators of psychophysical readiness (according to the method of O.D. Dubogai), indicators of the cardiovascular system (heart rate, BP, BP, BP, Robinson index, Rufier index), indicators of the respiratory system ( BH, ZD on inhalation, ZD on exhalation), indicators of physical fitness (speed strength, explosive strength, coordination in cyclic locomotion, flexibility), methods of mathematical statistics. In the conditions of the experiment, boys and girls with an "above average" rating of the experimental group had a higher level of psychophysical preparedness. The indicators of the functional state of the cardiovascular and respiratory systems in boys and girls aged 5-6 years did not exceed age norms. Most of the indicators of physical readiness of boys and girls at the beginning of the experiment were at the "average level", at the end of the experiment, the indicators of boys and girls improved, except for the indicator of flexibility, which remained at a low level.
Description: Бірюк Г. А. Обґрунтування показників психофізіологічної та фізичної готовності дітей 5-6 років до навчання в закладах середньої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник Т. М. Чижинок. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 68 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18997
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри теорії і методики фізичної культури і спору

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бірюк Ганна Анатоліївна.docМагістерська робота348 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.