Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18998
Title: Розвиток рівноваги дітей молодшого шкільного віку на уроках фізичної культури
Authors: Єфімов, Ілля Васильович
Keywords: рівновага
статична
урок фізичної культури
учні молодшого шкільного віку
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота складається з 47 сторінок, 5 таблиць, 1 рисунка, 52 літературних джерел. Об’єкт дослідження – показники різних видів рівноваги, спеціальні фізичні вправи і рухливі ігри для розвитку функції рівноваги. Мета дослідження – динаміка показників рівноваги та обґрунтування методики розвитку в умовах уроку фізичної культури. Методи дослідження – аналіз літературних джерел, тестування оцінки розвитку статичної і динамічної рівноваги, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Показники розвитку функції до збереження рівноваги до експерименту свідчать про відсутність вірогідних розрізнень між показниками учнів експериментальної і контрольної групи. В кінці експерименту показники до прояву рівноваги у учнів експериментальної групи були вірогідно кращі у порівнянні з контрольною групою. Впровадження в уроки фізичної культури спеціальних вправ і рухових ігор, спрямованих на розвиток функції рівноваги в експериментальній групі вірогідно покращились результати у всіх 6-ти тестах статичної та динамічної рівноваги. В контрольній групі учнів в показниках рівноваги суттєвого підвищення не спостерігалось, а один тест («ластівка») мав тенденцію до погіршення в кінці дослідження.
EN : Work of classification consists of 47 pages, 5 tables, 1 figures, 52 references. Object of research – the indicators of the various types of balance, special physical exercises and outdoor games for development of balance function. The purpose of the investigation was to study indicators of balance and justification of methodology for development of balance in terms of the lesson of physical culture. Research methods – literature analysis, testing, development evaluation of static and dynamic equilibrium, pedagogical experiment, methods of mathematical statistics. The function of keeping the balance of the experiment to indicate the absence of significant differences between the progress of pupils in experimental and control groups. At the end of experiment indicators to the manifestation of the equilibrium among the pupils of the experimental group were significantly better compared with the control group. Introduction in the physical education lessons of special exercises and physical games aimed at the development of the equilibrium function in the experimental group significantly improved results in all 6 tests static and dynamic balance. In the control group students in terms of equilibrium significantly increase was not observed, but one test (swallow) tended to decrease at the end of the study.
Description: Єфімов І. В. Розвиток рівноваги дітей молодшого шкільного віку на уроках фізичної культури : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник П. Ф. Пиптюк. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 47 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18998
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри теорії і методики фізичної культури і спору

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Єфімов Ілля Васильвич.docМагістерська робота294 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.