Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19002
Title: Навчання усного англомовного спілкування з використанням ділової гри майбутніх фахівців з менеджменту
Authors: Журба, Ярослав Олегович
Keywords: ділова гра
менеджмент
business game
speaking game
management
усне мовлення
Issue Date: 2024
Abstract: EN : Thesis – 57 pages, 56 sources Object of research: professional training of future management specialists. The purpose of the research: theoretical justification and development of a business game for the development of future management students' English communication. Theoretical and methodological principles: The study is based on the theoretical and methodological approaches of well-known scientists, such as Bessarab O. M., Verbytskyi A. A., Volkova N., Kamenska I. B., Kolomiets N., Ben-Haim Y., Barford D., Cooper J. who investigated the impact of a business game during training and the level of its effectiveness. Obtained results: The results of the conducted research emphasize the importance of professional orientation in the process of learning English. This means that language studying should be an interaction with professional subjects, contributing to students' acquisition of integrated competence, and should not be considered separately from the main specialty. This approach to learning a foreign language highlights the importance and effectiveness of business games in teaching English communication by simulating a situation that corresponds to reality. This method promotes the development of the ability to express one's opinion, communicate, analyze events and helps integrating into the work sphere. The business game helps in the formation of communication skills and is closely related to the professional orientation of the students involved in the game.
UA : Дипломна робота – 57 стор., 56 джерел Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх фахівців з менеджменту. Мета роботи: теоретичне обґрунтування та розробка ділової гри для розвитку англомовного спілкування майбутніх фахівців з менеджменту. Теоретико-методологічні засади: Дослідження базується на теоретико-методологічних підходах відомих науковців, таких як Бесараб О.М., Вербицький А.А., Волкова Н., Каменська І.Б., Коломієць Н., Ben-Haim Y., Barford D., Cooper J. Які досліджували вплив ділової гри під час навчання та рівень її ефективності Отримані результати: Результати проведеного дослідження підкреслюють важливість професійної орієнтованості при вивченні англійською мови . Це означає, що вивчення мови має бути взаємодією з фаховими предметами, сприяючи здобуттю студентами інтегрованої компетентності, і не повинно розглядатися окремо від основної спеціальності. Такий підхід до вивчення іноземної мови підкреслює важливість та ефективність ділових ігор при навчанні англомовному спілкування за рахунок моделюванню ситуації, яка відповідає реальності. Цей метод сприяє розвитку вмінь висловлювати свою думку, комунікувати, аналізувати події та допомагає при інтеграції в робочу сферу. Ділова гра допомагає у формуванні комунікативних навичок та тісно пов’язана з професійною орієнтацією залучених в гру студентів.
Description: Журба Я. О. Навчання усного англомовного спілкування з використанням ділової гри майбутніх фахівців з менеджменту : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Т. О. Пахомова. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 57 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19002
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри англійської філології та лінгводидактики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
диплом журба.pdfМагістерська робота865.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.