Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19015
Title: Організаційно-педагогічні умови формування пізнавальної активності студентів технічних коледжів
Authors: Підопригора, Олександр Анатолійович
Keywords: пізнавальна активність
технічні коледжі
формування навичок
мотивація до навчання
інтерактивні методи навчання
сучасні технології в освіті
індивідуалізація навчання
організаційно-педагогічні умови
самостійна робота
cognitive activity
technical colleges
skill formation
learning motivation
interactive teaching methods
modern educational technologies
individualized learning
pedagogical techniques
independent work
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Робота викладена на 75 сторінках друкованого тексту, містить 10 таблиці, 11 рисунків, 5 додатків. Перелік посилань включає 44 джерела. Мета дослідження: дослідити теоретичні засади формування пізнавальної активності студентів технічних коледжів та визначити рівень сформованості мотивації до пізнання у здобувачів освіти, розробити рекомендації до підвищення пізнавальної активності студентів технічних коледжів. Об’єкт дослідження: процес формування пізнавальної активності студентів технічних коледжів. Предмет дослідження: педагогічні умови формування пізнавальної активності студентів технічних коледжів. У роботі розглянуто сутність феномену «пізнавальна активність студентів», зміст цього поняття та фактори впливу на особистість студента; розглянуто педагогічний досвід формування пізнавальної активності студентів; визначено рівень мотивації до пізнавальної активності студентів технічних коледжів; визначено організаційно-педагогічні умови формування пізнавальної активності студентів та розроблено методичні рекомендації для формування пізнавальної активності студентів технічних коледжів. Практичне значення роботи полягає у розробці організаційно-педагогічних умов та методичних рекомендацій з формування пізнавальної активності студентів технічних коледжів.
EN : The work is presented on 75 pages of printed text, contains 10 tables, 11 figures, 5 appendices. The list of references includes 44 sources. The purpose of the study: to investigate the theoretical foundations of the formation of the cognitive activity of students of technical colleges and to determine the level of formation of the motivation to learn among students of education, to develop recommendations for increasing the cognitive activity of students of technical colleges. Object of research: the process of formation of cognitive activity of students of technical colleges. The subject of the study: pedagogical conditions for the formation of cognitive activity of students of technical colleges. The work examines the essence of the phenomenon "cognitive activity of students", the meaning of this concept and the factors influencing the student's personality; the pedagogical experience of forming students' cognitive activity is considered; the level of motivation for cognitive activity of students of technical colleges is determined; organizational and pedagogical conditions for the formation of students' cognitive activity were defined and methodical recommendations for the formation of cognitive activity of students of technical colleges were developed. The practical significance of the work consists in the development of organizational and pedagogical conditions and methodical recommendations for the formation of cognitive activity of students of technical colleges.
Description: Підопригора О. А. Організаційно-педагогічні умови формування пізнавальної активності студентів технічних коледжів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Г. В. Локарєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 75 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19015
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pidopryhora.pdfМагістерська робота680.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.