Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19028
Title: Розвиток витривалості у легкоатлеток 16-17 років
Authors: Дука, Ярослав Миколайович
Keywords: легка атлетика
дівчата 16-17 років
бігові види легкої атлетики
витривалість
методика
тестування
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 52 сторінки, 6 рисунків, 2 таблиці, 57 літературних джерел. Об'єкт дослідження: навчально-тренувальний процес із легкої атлетики. Предмет дослідження: програма, спрямована на покращення рівня витривалості у дівчат 16-17 років, які займаються біговими видами легкої атлетики. Мета дослідження: дослідження особливостей розвитку витривалості дівчат віком 16-17 років, які займаються біговими видами легкої атлетики. Для досягнення мети та завдань у дослідженні використовувалися такі методи: аналіз науково-методичної літератури, педагогічне спостереження, оцінка рівня розвитку витривалості, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Для визначення загальної витривалості було використано такі тести: «12-хвилинний тест Купера», Гарвардський степ-тест». Для визначення спеціальної витривалості було використано такі тести: тест «Біг 1000 м»; тест «Біг 10000м». Для оцінки рівня функціональної підготовленості досліджувалися такі показники: частота серцевих скорочень; життєва ємність легень. В ході дослідження було проведено оцінку ефективності дослідно-експериментальної роботи. Як показало дослідження, впровадження у навчально-тренувальний процес програми з легкої атлетики для дівчат 16-17 років, що містить у собі бігові вправи, тривалі кроси, а також вправи на розвиток швидкісної та силової витривалості, стрибки, багатоскоки тощо надають більш високу ефективність в розвитку показників загальної витривалості проти базової програмою з легкої атлетики. З отриманих даних можна дійти висновку про ефективність експериментальної роботи.
EN : Qualification work - 52 pages, 6 figures, 2 tables, 57 literary sources. Object of research: educational and training process in athletics. The subject of the study: a program aimed at improving the level of endurance in girls aged 16-17 years who are engaged in cross-country athletics. The purpose of the study: to study the peculiarities of the development of endurance of girls aged 16-17 years, who are engaged in cross-country athletics. The following methods were used to achieve the goal and objectives of the study: analysis of scientific and methodological literature, pedagogical observation, assessment of the level of endurance development, pedagogical experiment, methods of mathematical statistics. The following tests were used to determine general endurance: "Cooper's 12-minute test", Harvard step test. The following tests were used to determine special endurance: "Run 1000 m" test; "Running 10,000m" test. To assess the level of functional readiness, the following indicators were studied: heart rate; vital capacity of the lungs. In the course of the study, an assessment of the effectiveness of research and experimental work was carried out. As the research showed, the introduction of a track and field program for 16-17-year-old girls into the educational and training process, which includes running exercises, long cross-country, as well as exercises for the development of speed and strength endurance, jumps, multi jumps, etc., provide higher efficiency in development of indicators of general endurance against the basic program in athletics. From the obtained data, it is possible to conclude about the effectiveness of the experimental work.
Description: Дука Я. М. Розвиток витривалості у легкоатлеток 16-17 років : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник О. І. Верітов. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 52 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19028
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри фізичної культури і спорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дука.pdfМагістерська робота517.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.